"Pragniemy u naszych konsumentów rozbudzać potrzebę żywieniowych odkryć i zdobywania wiedzy". O firmie, rozwoju i planach na przyszłość opowiadają laureatki nagrody Made in Poland 2022 - Anna Różyk i Aleksandra Budzowska.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Jak stać się pionierem w dziedzinie zdrowego odżywiania dzieci?

Anna Różyk: Z pewnością należy zaproponować dobry produkt. Oznacza to, iż powinien być on odżywczy, a także z czystym składem. Ponadto niezwykle ważnym czynnikiem mającym wpływ na prawidłowe odżywianie jest edukacja. Dlatego jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi klientami.

Aleksandra Budzowska: Początkowo celem naszych działań były spotkania i szkolenia z mamami, dotyczące rozszerzania diety u maluszków. Fakt, że od zawsze podawałyśmy naszym pociechom posiłki na bazie naturalnych składników skłonił nas do stworzenia ogólnodostępnej, zdrowej kaszki. Tworzymy nowe receptury w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie. To nasze autorskie propozycje delikatnych, lecz wyrazistych smaków. Chcemy sprawić, by coraz więcej dzieci poznawało smak naturalnych produktów.

Co wyróżnia markę Helpa?

A.R.: Zasada niepowtarzalności. Stawiamy na ekologiczne surowce i nietuzinkowe rodzaje zbóż. Dodatkowo poza oferowanymi produktami tworzymy bezpłatne ebooki z przepisami, przeprowadzamy rozmowy z wieloma ekspertami, aby odpowiedzieć na nurtujące pytania wśród rodziców oraz przygotowujemy materiały edukacyjne w formie artykułów.

A.B.: Jesteśmy polską firmą. Staramy się, aby większość surowców pochodziła wyłącznie z Polski. Proponujemy wysokiej jakości żywność o krótkiej dacie przydatności, z zawartością najlepszych zbóż i witamin. Dbamy o to by przekazywane przez nas treści były rzetelne i przydatne, dlatego jesteśmy z Wami w stałym kontakcie.

Jak kształtować prawidłowe nawyki żywieniowe u dzieci?

A.B.: Bardzo ważne dla rozwoju każdego młodego człowieka jest wprowadzanie nowych posiłków do jadłospisu. Powinno odbywać się to stopniowo i być dostosowane do indywidualnych możliwości dziecka oraz całej rodziny. Warto postawić na wspólne posiłki przy stole, dzięki czemu wzmacniamy więzi rodzinne i zmieniamy nawyki żywieniowe całej rodziny.

A.R.: Produkty proponowane dzieciom nie muszą być nijakie. Pragniemy zachęcić najmłodszych do poznawania nowych smaków, dlatego serdecznie zapraszamy do świata Helpy.

Państwa zdaniem kluczem do sukcesu jest…?

A.B.: Spójność idei oraz działań i wierność wytyczonym wartościom – to nasz przepis na sukces. A do tego ciężka praca i zaangażowanie pełnym sercem. Wierzymy w to, że dobrej jakości produkt zawsze obroni się sam. Każdego dnia pracujemy nad nowymi, autorskimi propozycjami dla dzieci i dorosłych. Dla każdego z nas liczy się wierność temu, co deklarujemy naszym odbiorcom. Naszym motorem napędowym jest uśmiech klientów i praca zespołowa.

A.R.: Promujemy produkty, w które całkowicie wierzymy, ponieważ tworzyłyśmy je z myślą o sobie i swoich najbliższych. Cieszymy się, że możemy dzielić się ze światem naszą wiedzą i doświadczeniem. Jesteśmy perfekcjonistkami, dlatego wszystko, co robimy jest starannie zaplanowane. „Chcemy, by odżywianie było dla ludzi i dla życia, a nie życie dla odżywiania". Cieszymy się, że nasza praca została doceniona, a zaufanie naszych klientów zaowocowało nagrodą Made in Poland 2022, za propagowanie zdrowego odżywiania dzieci i budowanie świadomości u konsumentów w związku z dobrą jakością wybieranych produktów.

Rozmawiała Natalia Stępień

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.