Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Polskie i światowe badania pokazują, że w trakcie i po pandemii zmieniły się nasze zachowania konsumenckie. Choć wciąż znaczącą rolę przy naszych decyzjach zakupowych odgrywa cena, zaczęliśmy również brać pod uwagę bezpieczeństwo zakupu, miejsce produkcji czy jej wpływ na środowisko.  

Nowe trendy to także nowe wyzwania dla sprzedawców i producentów, którzy chcą odpowiedzieć na oczekiwania klientów.  

Dziś zapraszamy was do wypełnienia krótkiej ankiety. Chcielibyśmy się dowiedzieć, czy pandemia wpłynęła również na wasze, naszych czytelników, decyzje zakupowe. Czy zwracacie większą niż przedtem uwagę na to, gdzie towar został wyprodukowany? Czy ważne jest dla was zaangażowanie producenta w życie lokalnej społeczności? A może pandemia nie miała wpływu na wasze wybory?  

Wasze odpowiedzi pozwolą nam dowiedzieć się więcej o waszych oczekiwaniach, a to pozwoli nam razem z wami tworzyć lepsze media. 

Ankieta jest krótka i anonimowa – zajmie wam zaledwie kilka minut. Będziemy ogromnie wdzięczni za jej wypełnienie i podzielenie się z nami waszą opinią.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.