Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Wcześniej  wykładał na Uniwersytecie Wrocławskim, gdzie współtworzył autorski kierunek studiów Komunikacja Wizerunkowa: branding, reklama, public relations.
Dyrektor Kreatywny w agencji Publicon. Pracował zarówno dla marek komercyjnych jak i dla spółek Skarbu Państwa, samorządów i organizacji pozarządowych. Realizował kompleksowe projekty z zakresu brandingu, projektowania kampanii, badań rynku i konsumentów oraz kreacji reklamowej offline i online.
Autor i współautor kilkunastu publikacji, w których skupia się na badaniach szeroko pojętej komunikacji, analizie rynku i metodyce brandingu. Przygotowuje rozprawę doktorską, dotyczącą gospodarki kreatywnej w Polsce.

Artykuł otwarty w ramach bezpłatnego limitu

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych,
lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.