Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Krzewi ideę employer brandingu oraz pomaga Liderom i Zespołom w budowaniu autentycznej marki pracodawcy. Współpracuje przy tym z wielkimi i małymi organizacjami, które chcą: szybciej rekrutować, mocniej angażować i przede wszystkim lepiej komunikować się z kandydatami i pracownikami. Takich projektów edukacyjnych ma za sobą ponad 200.
W branży HR działa od ponad dekady i jest jedną z czołowych postaci polskiego employer brandingu. Jest pomysłodawczynią i współorganizatorką ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu – EBMASTERS. Employer branding wprowadziła również na uczelnie, organizując pierwsze w kraju studia podyplomowe z tego zakresu (na AGH w Krakowie), pełni także funkcję opiekuna merytorycznego studiów podyplomowych Trendwtaching & Future Studies na AGH. To również prelegentka topowych konferencji branżowych i jurorka najważniejszych ogólnopolskich konkursów z zakresu EB i HR. Współautorka książki "To Twoja firma. 12 kroków do sukcesu" i autorka artykułów z obszaru candidate & employee experience.
Jej autorska książka "Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi" ukaże się pod koniec roku nakładem wydawnictwa Onepress. Wyróżniona przez Fundację Pro Progressio tytułem „Tygrysa Biznesu" za 2018 r. Wierzy, że każdą firmę stać na bycie lepszym pracodawcą.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.