Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Pracowała w organizacjach pozarządowych (m.in. Forum Odpowiedzialnego Biznesu), międzynarodowych korporacjach (m.in. Grupa DANONE), agencjach marketingowych i jako niezależny konsultant.
Obecnie jako Culture & Communication Global Lead w AmRest tworzy rozwiązania, które mają zapewnić spójną i silną kulturę organizacyjną oraz efektywną komunikację wewnętrzną na wszystkich rynkach. Odpowiada również za działania i projekty związane z budowaniem wizerunku pracodawcy oraz zaangażowania pracowników.
Uważa, że kluczem do osiągnięcia sukcesu biznesowego jest umiejętność tworzenia radosnego miejsca pracy. O radości w pracy i sposobach na tworzenie radosnych organizacji opowiada podczas wydarzeń branżowych (m.in. HR na śniadanie, EB Summit, HR Camp, Modern Employer, Kongres Kadry, EB Masters) oraz pisze na łamach magazynów i portali branżowych (m.in. Personel Plus, Benefit, Gazeta Finansowa, HRstandard.pl). Inicjatorka pierwszego w Polsce oraz w Europie badania dotyczącego radości w pracy (Fun at Work Survey) oraz współorganizatorka pierwszego w Polsce wydarzenia poświęconego radości w pracy (Fun at Work Summit).

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.