Bezpiecznie w nietypowych czasach

Pandemiczna rzeczywistość determinuje nasze życie już od ponad roku. COVID19 nieoczekiwanie zmusił nas wszystkich do zmiany planów i dostosowania się do nowych okoliczności. Dystans społeczny, praca w domu, kontakt zdalny - to tylko niektóre z elementów naszej nowej codzienności.  Kluczowe stało się bezpieczeństwo, zdrowie i troska o innych. W Getin Noble Banku od początku pandemii podjęliśmy szereg działań, aby umożliwić naszym klientom wygodny dostęp do ich finansów gwarantując przy tym najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa. Wymagało to od nas elastyczności i bezprecedensowych rozwiązań. Najpierw, utrzymując obowiązujący reżim sanitarny, przygotowaliśmy się do bezpiecznej obsługi Klientów i przeorganizowaliśmy pracę w placówkach. Nasze działania zostały docenione przez niezależnych ekspertów: według portalu MojeBankowanie.pl znaleźliśmy się w czołówce tych banków, które w czasie pandemii COVID-19 były najlepiej przygotowane do tradycyjnej obsługi Klientów.

Najwyższy poziom obsługi i bezpieczeństwa zapewniamy nie tylko w placówkach. Coraz większą rolę pełni bankowość zdalna, którą nasi Klienci wybierają coraz chętniej. Wszyscy, dla których pierwszy kontakt z bankowością mobilną i internetową nie był łatwy, mogli liczyć na wsparcie Contact Center. Nasi profesjonalni konsultanci cierpliwie wyjaśniali poszczególne rozwiązania i pomagali klientom dopiero poznającym zalety zdalnego bankowania. Dotyczyło to m.in. seniorów, którzy do tej pory preferowali osobiste wizyty w placówce. Pandemia to trudny czas. Wymaga on wiele troski i empatii. Okazujemy ją nie tylko w codziennej obsłudze, ale proponujemy także rozwiązania pomagające klientom, którzy nagle znaleźli się w trudnej sytuacji. Dlatego umożliwiliśmy odroczenie spłaty rat kredytów wprowadzając tzw. „wakacje kredytowe”. Klientom firmowym dodatkowo umożliwiliśmy ubieganie się, za pomocą bankowości internetowej, o dofinansowanie ze środków PFR.

Zmieniamy się na lepsze

Nasz bank rozwija się wraz z rynkiem, ale przede wszystkim wraz z potrzebami klientów. Każdego dnia zadajemy sobie pytanie, co możemy zrobić, aby wyprzedzić ich oczekiwania, zaoferować produkt bądź rozwiązanie, jakiego potrzebują właśnie teraz. Nasi klienci są różni i tak samo różne są ich potrzeby.

Z jednej strony obserwujemy duży wzrost zainteresowania bankowością online, z drugiej – dla części klientów nadal ważny jest kontakt bezpośredni i wizyta w placówce. Niektórzy wolą płatności tradycyjne, inni wybierają płatności zbliżeniowe telefonem lub zegarkiem. Wiemy o tym i rozwijamy ofertę w taki sposób, aby zadowoliła zarówno tych, którzy najbardziej cenią prostotę, jak i tych, którzy preferują bardziej wysublimowane rozwiązania. Wśród nowości, które wprowadziliśmy w ostatnich miesiącach, znalazły się m.in. ubezpieczenia, z których można skorzystać bez wychodzenia z domu. Są wśród nich atrakcyjne ubezpieczenie nieruchomości Mój Bezpieczny Dom czy nowy wariant ubezpieczenia kredytów gotówkowych. Dla fanów gier komputerowych we współpracy z firmą Mastercard stworzyliśmy wyjątkową kartę debetową ozdobioną wizerunkiem postaci z kultowej gry League of Legends, która oferuje graczom szereg korzyści. Dla wygody klientów wprowadziliśmy również możliwość prośby o przelew oraz opcję podziału rachunku za pośrednictwem BLIK. 

Cyfrowa bankowość z ludzką twarzą

Dbamy o to, aby codziennie bankowanie było coraz prostsze i wygodniejsze, dlatego wprowadzamy rozwiązania, które ułatwiają życie i oszczędzają cenny czas naszych klientów. Wprowadzona przez nas nowa usługa płatności mobilnych SwatchPAY! jest alternatywą dla płatności telefonem i pozwala na wykonanie transakcji nawet wtedy, gdy bateria w zegarku jest rozładowana. Otworzyliśmy też dostęp do usługi MojeID, dzięki której, w wybranych usługach komercyjnych oferowanych przez inne firmy, można w prosty sposób potwierdzić zdalnie swoją tożsamość. Te zaawansowane rozwiązania zwiększają bezpieczeństwo i komfort bankowania, szczególnie teraz, gdy ograniczają nas restrykcje związane z koronawirusem.

W 2020 roku rozpoczęliśmy strategiczny program transformacji cyfrowej. Dzięki niemu wprowadziliśmy już szereg zmian w bankowości internetowej i mobilnej ułatwiających naszym klientom codzienne korzystanie z produktów i usług banku. Chcemy, aby bankowanie z Getin Noble Bankiem było proste i zrozumiałe; aby klienci mogli łatwo i wygodnie załatwić każdą sprawę dotyczącą finansów zdalnie, w dowolnym momencie dnia. W najbliższych miesiącach będziemy nadal rozwijać usługi cyfrowe – wprowadzimy rozwiązania wykorzystujące szanse związane z unijną dyrektywą PSD2, a także z wymianą walut. Nieustannie dbamy również o cyberbezpieczeństwo, inwestując m.in. w zaawansowane systemy i procedury przeciwdziałania oszustwom oraz wprowadzając nowoczesne sposoby autoryzacji transakcji online. Pamiętamy też o klientach, którzy preferują osobisty kontakt z doradcą w oddziale. Dla nich kontynuujemy modernizację sieci naszych placówek, dostosowując ich profil oraz lokalizacje do regularnie badanych potrzeb klientów. Systematycznie rozwijamy sieć wpłatomatów i bankomatów umiejscowionych w oddziałach i dbamy o stałą, aktywną komunikację na temat dostępności naszych placówek.

Materiał promocyjny PartneraMateriał promocyjny Partnera Getin Noble Bank

Nie rzucamy słów na wiatr

Często deklarujemy, że wysoka jakość obsługi jest dla nas bardzo ważna. Nie są to puste słowa. O ich prawdziwości świadczą liczne nagrody i wyróżnienia otrzymane w prestiżowych rankingach, przyznawane co roku przez niezależnych ekspertów. W czerwcu minionego roku zajęliśmy pierwsze miejsce w rankingu bankowości „Złoty Bankier”, w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 – Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Wyróżnienia w rankingu „Złoty Bankier” przyznawane są przez klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz oferują produkty najlepiej odpowiadające potrzebom klientów. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej i jakości produktów. Doceniono nas również za budowanie relacji z klientami w rankingu „Gwiazdy Bankowości”, gdzie stanęliśmy na podium w kategorii „Gwiazda relacji z klientem”. W rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka”, oceniającym jakość obsługi bankowej w Polsce, znaleźliśmy się w czołówce w dwóch kategoriach „Klient zdalny” i „Bank dla Kowalskiego”.  Cieszymy się, że możemy oferować produkty i usługi, które satysfakcjonują naszych klientów i jesteśmy wdzięczni za zaufanie, którym nas darzą. To ono motywuje nas do dalszego rozwoju i utrzymania jakości obsługi na najwyższym poziomie.

Za wysoką jakością stoją profesjonalni i życzliwi ludzie

Pozytywne doświadczenia klientów to podstawa nowoczesnej bankowości i naszego biznesowego DNA. Pomaga nam w tym program budowy i zarządzania doświadczeniami klientów. Systemowo zbieramy ich opinie i uwzględniamy je w optymalizacji procesów i podwyższeniu jakości działania wszystkich obszarów banku, szczególnie tych, które mają bezpośredni kontakt z klientami. Obietnica najwyższej jakości zobowiązuje. Niezależnie od sposobu kontaktu jaki wybiorą klienci, jesteśmy skoncentrowani na ich potrzebach, by profesjonalnie i z życzliwością pomóc im odnaleźć się w świecie finansów - każdego dnia.