"Pracownia miast" zajęła II miejsce w kategorii: Najlepszy pomysł na pozyskanie lub zaangażowanie odbiorców treści prasowych (Best Idea to Encourage Print Readership or Engagement).

Akcja społeczna "Pracownia miast" powstała w 2014 r. To forum dialogu między liderami opinii w poszczególnych miastach - samorządowcami, mieszkańcami oraz naukowcami, ekspertami, przedstawicielami rządu, świata biznesu i kultury. Wyjątkowość akcji "Gazety Wyborczej" polega na tym, że nie ogranicza się do dyskusji, ale jest narzędziem do wypracowywania rozwiązań konkretnych problemów. Dzięki "Pracowni miast" władze otrzymują praktyczne wskazówki, co zrobić, żeby ich miasta stały się miejscem lepszym do życia. Postulaty i rekomendacje są wdrażane, monitorowane i opisywane przez dziennikarzy "Gazety Wyborczej".

W 2015 r. "Pracownia miast" stała się rozpoznawalną marką i rozrosła do 12 dwudniowych wydarzeń, składających się z części warsztatowej oraz konferencyjnej. Każdemu wydarzeniu towarzyszyły publikacje w ogólnopolskim oraz lokalnych wydaniach "Gazety Wyborczej", a także w specjalnej sekcji Wyborcza.pl/pracowniamiast .

INMA Global Media Awards (wcześniej: INMA Awards) to jedne z najbardziej prestiżowych nagród dla wydawców na świecie. Konkurs, organizowany przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA, nagradza najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie.

Do tegorocznej edycji INMA Global Media Awards napłynęło 699 zgłoszeń od 264 marek mediowych z 40 krajów. Projekty rywalizowały o nagrody w 20 kategoriach.

Wyboru najlepszych projektów dokonało jury składające się z 41 specjalistów z 19 krajów świata reprezentujących świat mediów i marketingu.

więcej: www.inma.org