• Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

  • Z czym się kojarzy Wysokie Mazowieckie

    Od lat mówi się, że Podlasie mlekiem stoi. Niezbitym dowodem na to jest spółka Mlekovita z Wysokiego Mazowieckiego.

  • Gazeciarski biznes i prezes matka

    Doskonale wie, co znaczy przejść drogę od pucybuta do milionera. Przerobił to na własnej skórze. Przez kilka lat sam wsiadał za kierownicę i rozwoził gazety. Aż wreszcie zbudował potęgę Kolportera.

  • Jak z małego warsztatu na Maślicach wyrósł lider sprzedaży mercedesów

    Grupa Wróbel to wrocławska firma handlująca mercedesami od blisko 25 lat. Dziś jest jednym z liderów w swojej branży.

  • Kielecki potentat zbudowany na pragnieniu. "Na początku ludzie pukali się w głowę, gdy słyszeli o filtrach do wody"

    Ćwierć wieku temu wprowadzili do polskich domów przepływowe ogrzewacze wody, a później masowo filtry. Tych ostatnich mogą produkować już ponad 40 mln rocznie. Coraz więcej produkcji trafia do Chin.

  • Nowe pokolenie w rodzinnej firmie Inglot

    Grzegorz Inglot: Nigdy nie myślałem, że skoro Inglot jest firmą rodzinną, to należy mi się w niej praca.

  • Luksusowe hotele na nadmorskich piaskach

    W niespełna 12 lat firma, którą założyło i prowadzi dwóch braci, dorobiła się 11 obiektów, w tym trzech hoteli pięciogwiazdkowych. Za grupą Zdrojowa Invest & Hotels nie stoją olbrzymie instytucje finansowe, a jej historia brzmi jak bajka.

  • Za oknami był PRL, a oni widzieli świat

    - Najpierw trzeba umieć sprzedać. Wyprodukować jest łatwiej - mówi Jarosław Józefowicz, prezes Toruńskich Zakładów Materiałów Opatrunkowych. I sprzedaje z sukcesami: produkty firmy są dostępne w 80 krajach.

  • Sekret sukcesu? Ta firma jest po prostu "nasza"

    - Świeżo mianowany, młody, odważny, ambitny, nie chciałem zaczynać prezesury od porażki, od likwidacji biznesu ważnego dla firmy, pracowników i lokalnego środowiska. Nie myślałem wtedy, że coś się może nie udać; uważałem, że musi się udać i koniec - opowiada Dariusz Mańko, dyrektor generalny i prezes zarządu Grupy Kęty.

  • Meble BRW w co piątym polskim mieszkaniu

    Dziś Black Red White jest największą polską grupą meblarską i jedną z większych w Europie. W 21 zakładach produkcyjnych i sklepach firmowych zatrudnia ponad 11 tys. osób. A wszystko zaczęło się w szopie, w małej miejscowości na Lubelszczyźnie.

  • Adam Góral, prezes Asseco Poland: Nie chciałem być biedny, bo bieda to brak wolności

    Jesteśmy firmą, która zbudowała największe i najciekawsze systemy informatyczne w kraju. Zaryzykuję twierdzenie, że jest bardzo niewielu dorosłych Polaków, którzy nie korzystają lub nie korzystali z systemów stworzonych przez Asseco.

  • Nie poróżniły ich ani pieniądze, ani pierwsze sukcesy

    - Przeszliśmy drogę typową dla polskiego kapitalizmu po 1989 roku: od garażu do dużej europejskiej spółki - mówi Krzysztof Pawiński, prezes zarządu Maspex.

  • Od Amigi do kosmicznych wyzwań

    - Żyjemy w czasach, w których technologia w coraz większym stopniu wpływa na rzeczywistość. Chcemy dawać ludziom i organizacjom możliwość wykorzystania ich pełnego potencjału - mówi Jarosław Czaja, właściciel firmy Future Processing.

  • 100 firm na stulecie. Ostry wiraż bydgoskiej Pesy

    Najstarszy pracownik Pesy w latach 60. naprawiał parowozy. Dziś dogląda produkcji naszpikowanych elektroniką pociągów. Ma za sobą pracę w państwowym zakładzie, kryzys lat 90., prywatyzację i europejskie triumfy. Obecnie ratunkiem dla firmy jest nacjonalizacja

  • Polityka ma wpływ na biznes

    Klienci mają dzisiaj więcej pieniędzy i bardziej wyrafinowany smak. Szukają urządzeń AGD, które poza aspektami technicznymi spełniają także wysokie wymagania pod względem designu. My musimy te zmiany dostrzegać i się do nich dostosować - mówi Jacek Rutkowski, prezes zarządu Grupy Amica.

  • Mikołaj Placek: Nowoczesne okna naszpikowane są elektroniką

    Podobnie komunikujemy się na wszystkich rynkach. Uznałem, że skoro marketing sportowy wypalił we Włoszech, to zrobimy to samo w innych krajach.