Lista zakupów na tydzień i elastyczny jadłospis, którego elementy możesz wymieniać, korzystając z podpowiadanych zamienników. To dieta, która pomaga wprowadzić w życie zdrowe nawyki. Na zawsze!

Poznaj tajniki zdrowego jedzenia. Dowiedz się jak schudnąć bez efektu jo-jo. Jakie produkty mleczne, zbożowe i mięsne wybierać w zastępstwie innych?

 Czy znasz 8 ważnych zasad zdrowego jedzenia?

  • Jedz regularnie dużo warzyw
  • Dbaj o różnorodność
  • Wybieraj jak najmniej przetworzone produkty zbożowe
  • Kontroluj ilość tłuszczów roślinnych
  • Kupuj nabiał light (chudy), ale nie 0% tłuszczu
  • Dodawaj produkty o działaniu przeciwzapalnym
  • Nie przesadzaj z białkiem
  • Owoce jadaj w ograniczonych ilościach

Dowiedz się, o co dokładnie chodzi w powyższych zasadach. Jak postępować, aby efekty Twojej diety były widoczne i zadowalające.

Zrób zakupy zgodnie z polecaną tygodniową listą zakupów tak, aby mieć wszystko co pożądane, zdrowe i nie w nadmiarze.

Skorzystaj z proponowanego tygodniowego planu żywieniowego, obejmującego wszystkie posiłki wraz ze składnikami i sposobem przygotowania.

Dowiedz się także, kiedy najlepiej jadać posiłki, w jakich ilościach i odstępach czasowych.

Dieta 1900 kalorii. Tygodniowy kurs zdrowych zasad w piątek 22 czerwca w "Gazecie Wyborczej".

Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem