Święta to idealny moment, by odłożyć troski na bok, spotkać się z rodziną, odpocząć. To też czas prezentów, dlatego w świątecznej promocji prenumeratę Wyborcza.pl kupisz aż 75 proc. taniej. A to jeszcze nie koniec niespodzianek.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Pandemia i polityczne zawirowania zmęczyły nas wszystkich, dlatego w tym szczególnym, świątecznym czasie, nie uciekając od obowiązku informowania, obiecujemy pisać na Wyborcza.pl przede wszystkim o sprawach dających nadzieję i wytchnienie. A że grudzień to również czas wydatków (w końcu zakupy się same nie zrobią, rachunki nie zapłacą, prezenty nie wskoczą magicznie pod choinkę), mamy dla Ciebie specjalną ofertę.

Oferta świąteczna: prenumerata Wyborcza.pl aż 75 proc. taniej przez kwartał

Dla naszych nowych Czytelniczek i Czytelników przygotowaliśmy zimową promocję - pierwsze trzy miesiące prenumeraty za jedyne 5 zł miesięcznie (potem 19,90 zł) w pakiecie podstawowym.

Zachęcamy też do kupna pakietu premium w cenie 10 zł miesięcznie przez pierwszy kwartał (potem 29,90 zł). To więcej czytania, bo jest dostęp do dwóch dodatkowych magazynów („Książek. Magazynu do Czytania” i „Wysokich Obcasów Extra”). W tym pakiecie można także udostępnić osobne konta prenumeraty dwóm bliskim osobom. To może być prezent lub oszczędność, bo rachunek możecie potem podzielić na troje.

Zamów prenumeratę w ofercie świątecznej >>

Pomysł na prezent: Złota Karta od Wyborcza.pl

A jeśli wciąż nie wiesz, co kupić bliskiej osobie, podpowiadamy: już dziś możesz zamówić pełny dostęp do Wyborcza.pl w postaci Złotej Karty. To elegancko opakowana karta, która otwiera drzwi do najlepszego dziennikarstwa: nagradzanych śledztw, pięknych reportaży, niezapomnianych rozmów z niezapomnianymi ludźmi. Teraz również w specjalnej cenie.

Podaruj bliskiej osobie Złotą Kartę od Wyborcza.pl >>

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Niestety GW robi tak jak operatorzy telefonii - kuszą nowych promocjami, gorzej z zadbaniem o czytelników, którzy są im wierni od lat.
    Szkoda.
    @hc43
    Oj tam, oj tam...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A dla starych prenumeratorów to nic?
    Ładnie to tak? nieładnie. Będzie nam smutno. :(
    już oceniałe(a)ś
    19
    0
    Dla starych i zasłużonych Powązki
    już oceniałe(a)ś
    7
    0
    promocja to nie jest prezent
    już oceniałe(a)ś
    10
    3