Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Natalię Przybysz słuchacze w całym kraju mogli poznać w roku 2001, kiedy z siostrą Pauliną zadebiutowały, współtworząc Sistars. Zespół okazał się fenomenem kreującym nową jakość na polskim rynku, zdobywającym nagrody i szczyty list przebojów. Po zakończeniu działalności Sistars Natalia skupiła się na solowej karierze i poszukiwaniach własnej artystycznej drogi.

Przełomowy w karierze artystki stał się rok 2011. Wtedy powstał projekt koncertowy „Kozmic Blues". W założeniu jednorazowy występ na Festiwalu Woodstock został tak ciepło przyjęty, że Natalia postanowiła przekuć go w całą trasę, która okazała się ogromnym sukcesem. Naturalną więc konsekwencją było pójście o krok dalej i nagranie albumu „Kozmic Blues: Tribute to Janis Joplin". 

Kolejne albumy Natalii nagradzane były Fryderykami, jak „Prąd" (w kategorii Album Roku Rock, a piosenka „Miód" jako Singiel Roku) czy „Jak malować ogień" (Album Roku Pop).

Pod koniec roku 2020 został zarejestrowany koncert akustyczny Natalii w ramach prestiżowej serii MTV Unplugged. Wreszcie miniony rok to album "Zaczynam się od miłości" z niezaśpiewanymi i nieopracowanymi muzycznie do tej pory tekstami Kory.  

Co Jest Grane Festival Women's Voices 2022

To 10 koncertów w ciągu dwóch dni (17-18 czerwca), swobodna piknikowa atmosfera, festiwalowe spotkania i rozmowy, moc atrakcji familijnych dla rodzin z dziećmi, a także to, co nieodłącznie kojarzy się z festiwalami - czyli najlepsze foodtracki z kuchnią z całego świata.

Wszystko w nowej lokalizacji festiwalu, czyli w Łazienkach Królewskich w Warszawie (ul. Myśliwiecka 1).

Bilety na: eBilet.pl, Going.pl oraz Empik Bilety. Dzieci do lat 5 wchodzą na teren festiwalu bezpłatnie.

Organizatorami Co Jest Grane Festival. Women’s Voices Edition są Agora S.A. i Wyborcza.pl.

Patronat Honorowy nad festiwalem objął Prezydent M. St. Warszawy

Partnerem głównym festiwalu jest Answear.com, partnerem strategicznym ŠKODA a partnerem merytorycznym Stowarzyszenie Autorów ZAiKS

Festiwal sponsoruje Perła Browary Lubelskie

Partnerami festiwalu zostali Miasto Stołeczne Warszawa, Instax Fuji Film, Szwajcarska Organizacja Turystyczna, Pandora, Belvedere, Factory Annopol i Ursus, Herbapol, Enel-Med Stomatologia, ESTELL Medycyna i Stomatologia Estetyczna

Patroni medialni: Wysokie Obcasy, Rock Radio, Helios, SundanceTV, KMAG, HIRO, KAMPUS, Radio Nowy Świat, Rytmy.pl, CGM, Noizz

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.