Po wybraniu numeru 989, wysłuchaniu długiej informacji wstępnej i wybraniu wskazanej cyfry na klawiaturze, otrzymujemy wiadomość, że wszyscy konsultanci są zajęci, prośbę o telefon w późniejszym terminie i... następuje rozłączenie - skarży się czytelniczka.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Chciałabym zwrócić uwagę na problem z infolinią w sprawie szczepień na COVID-19. Czynna teoretycznie codziennie od 7 do 18, praktycznie jest niedostępna, wskutek czego zapisanie się na szczepienie lub uzyskanie informacji tą drogą okazuje się niemożliwe.

Po wybraniu numeru 989, wysłuchaniu długiej informacji wstępnej i wybraniu wskazanej cyfry na klawiaturze, otrzymujemy wiadomość, że wszyscy konsultanci są zajęci, prośbę o telefon w późniejszym terminie i... następuje rozłączenie.

Na wiele wykonanych w ostatnich dniach i o różnych porach telefonów, tylko raz zostałam "ustawiona w kolejce" do połączenia, a i tak po kilku minutach czekania ponownie usłyszałam wskazany wyżej komunikat i zostałam rozłączona. Biorąc pod uwagę rozpędzanie się kolejnej fali pandemii, taka obsługa szczepień jest niewybaczalna i wymaga nagłośnienia.

Z wyrazami szacunku

Barbara 

listy@wyborcza.pl

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi 
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Wydaje się że na tej infolinii pracuje tylko jedna osoba, w każdym razie grubo za mało jak na potrzeby całego kraju.
    Generalnie od siedmiu lat na we wszystkich ważnych kwestiach slyszymy: " Proszę zadzwonić później". A najlepiej wcale.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0
    Potwierdzam
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    Dla mnie dodzwonienie się na infolinię 989 graniczyło z cudem. Wybierałam ten numer i dzwoniłam wiele razy przez trzy dni. Wprost nie mogłam uwierzyć, gdy usłyszałam sygnał oczekiwania na połączenie z konsultantem. Wreszcie odezwała się miła pani i ustaliła termin szczepienia dla mnie i mojego męża. Zwycięstwo, lecz czy nie mogłoby to przebiegać sprawniej?
    już oceniałe(a)ś
    5
    0
    Potwierdzam...po komunikacie, że 60+ może się szczpić 4 dawką przypominającą - wybrałam 989, by umówić się na zabieg. Przez 2 dni przezywałam to samo: dłuuuuuuuuuugi komunikat i na końcu, że "wszyscy konsultanci zajęci" ...i się połączenie rozłączało! Dałam sobie spokój, znalazłam w internecie stronę, gdzie w moim mieście można się było zapisywac, po 2 minutach byłam już umówiona za dwa dni w punkcie stosunkowo najbliżej mego domu. Wstyd infolinia!
    już oceniałe(a)ś
    4
    0
    zainstalujcie sobie aplikację mojeIKP w telefonie, to się umówić w 4 kliknięciach palcem.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    I zaraz będzie współczucie dla zarobionych lekarzy i pięlęgniarek i wyżywanie się na konsultantach...
    już oceniałe(a)ś
    1
    2