Lidl i Grycan rozpoczęli współpracę wiosną 2016 r. W sieci dyskontów sprzedawano niewielkie ilości produktów Grycana o pojemności 500 ml.

– Chcieliśmy sprawdzić, czy nasze lody przyjmą się w sieci Lidl – mówił w czwartek Zbigniew Grycan na pilnie zwołanej konferencji prasowej.

Początkowo współpraca układała się poprawnie. Ale to zmieniło się pod koniec 2016 r. – W sieci dyskontów Lidl pojawiły się duże ilości lodów jej marki własnej Ballino w opakowaniach 500 ml, do złudzenia przypominających nasze produkty i ustawione dokładnie w tych samych miejscach, w których do tej pory podczas wspólnych akcji stały nasze lody – mówi Marcin Snopkowski, dyrektor generalny firmy Lodziarnie Firmowe, do której należy marka Grycan.

Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.