Wybory konsumenckie nie są pozbawione wymiaru społecznego i politycznego. Decyzja o zakupie danego produktu coraz częściej jest deklaracją wyznawanych wartości. Do wartości chętnie odwołują się sami marketerzy. Czy ich działania mają wpływ na podziały wewnątrz polskiego społeczeństwa? Zapraszamy do obejrzenia debaty o wartościach w reklamie i marketingu oraz ich potencjalnym wpływie na relacje międzyludzkie.

W debacie udział wzięli:
prof. Anna Giza-Poleszczuk (prorektor UW), Michał Kociankowski (General Manager w Synergion), Aleksandra Sobiech (Fundacja MamyGłos), Łukasz Słotwiński (dyrektor kreatywny BNA), Piotr Trudnowski (członek zarządu Klubu Jagiellońskiego) oraz Jerzy Wójcik (wydawca "Gazety Wyborczej"). 

Zobacz debatę:

Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem