Na stacjach II linii metra od tygodnia zamiast reklam oglądać możemy najlepsze prace absolwentek i absolwentów warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych z ostatnich dziesięciu lat.

Wystawa w metrze to projekt „MetrOdSztuki”, który ASP organizuje wspólnie z firmą Ströer. Bierze w niej udział ponad 40 artystek i artystów, których prace dyplomowe zostały wyróżnione i zaprezentowane na końcoworocznych wystawach w ramach projektu „Coming Out – Najlepsze Dyplomy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie” przez ostatnie 10 lat.

„Coming Out” ma na celu promocję sztuki młodych artystów, absolwentów wszystkich dziewięciu wydziałów Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie: Malarstwa, Rzeźby, Grafiki, Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki, Architektury Wnętrz, Wzornictwa, Sztuki Mediów, Scenografii oraz Zarządzania Kulturą Wizualną.Prace dawnych studentek i studentów będzie można oglądać na siedmiu stacjach II linii metra przez ponad miesiąc. Zajmą wszystkie nośniki reklamowe. Powstała też specjalna trasa zwiedzania, dzięki której każda praca odsyła do następnej. Zaprojektowana ścieżka ma ponad 1600 metrów.

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. 
 
Anna Gamdzyk-Chełmińska poleca
Podobne artykuły
Więcej
    Komentarze