To była pierwsza akcja w Polsce w ramach marketingu społecznego na tak dużą skalę, pozwalająca zaangażować się w niesienie pomocy chorym dzieciom niemal każdemu Polakowi. W 1999 roku Procter & Gamble, firma, do której należą takie marki jak Fairy, Ariel, Vizir, Lenor, Pampers, Always, Oral-B, Blend-a-med czy Gillette, oraz Fundacja Polsat ogłosiły wspólną akcję „Podaruj Dzieciom Słońce".

Wystarczyło kupić produkt Procter & Gamble, oznaczony słoneczkiem, a firma przekazywała określoną kwotę na rzecz Fundacji Polsat. Fundusze były przeznaczane na wsparcie małych pacjentów oraz szpitale i ośrodki medyczne w całej Polsce, poprzez zakup specjalistycznego sprzętu medycznego do ratowania życia i zdrowia dzieci czy remont placówek. W ciągu 14. edycji akcji „Podaruj Dzieciom Słońce" zebrano blisko 66 mln zł.

Więcej