Do 12 grudnia możesz zgłosić swoją firmę do unikalnego konkursu. Docenione w nim zostaną organizacje nastawione na wellbeing, na to, by wszystkim pracowało się jak najlepiej.
Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

The Best of Wellbeing 2022 to konkurs dla firm, w których człowiek jest ważny i ceniony. W konkursie mogą wziąć udział małe, średnie i duże firmy, które chcą pokazać, jak wprowadziły u siebie politykę przemyślanej długotrwałej dbałości o pracowników. W konkursie mogą pochwalić się swoimi programami i inicjatywami, a przy okazji wygrać fantastyczne nagrody.

Czym jest wellbeing w biznesie?

Agata Pelc, wiceprezes zarządu Wellbeing Institute odpowiada: "Jak to się dzieje, że niby pracujemy dla pieniędzy, ale gdy je mamy, cierpimy z powodu braku snu, spokoju, równowagi, dobrych relacji, czy pozytywnych postaw i ludzi wokół? Skoro to efekty i finanse są dla nas najważniejsze, każdy biznes miałby się dobrze. Tymczasem tak nie jest. Efekty cieszą wyłącznie wtedy, gdy panuje harmonia." W filozofii wellbeing chodzi o to, by ludzie tworzący organizację mieli na co dzień jak najwięcej jak najlepszych doświadczeń. Dzięki temu ludzie lubią swoją pracę i praca ma na nich pozytywny wpływ, widoczny również w życiu prywatnym. System w firmie musi na każdym etapie wspierać ludzi, aby czuli się doceniani, utrzymywali swój dobrostan. To pozwoli na skuteczne realizowanie celów biznesowych.

Często wellbeing mylony jest z pakietem benefitów, jakie otrzymują pracownicy. Ale to nie to samo, co dobrostan. Nie wystarczą owocowe czwartki, wygodne krzesła czy prezenty na gwiazdkę. To tylko jeden z ważnym elementów wellbeing.

Pochwal się, pokaż światu!

To już trzecia edycja konkursu The Best of Wellbeing. Konkursu wymyślonego i realizowanego przez Wellbeing Institute, organizację powołaną do życia, by wspierać firmy w działaniach związanych z dobrostanem pracowników, podnosić jakość życia Polaków. Wellbeing Institute oferuje dostęp do ekspertów i przykłady konkretnych rozwiązań. Uczy menedżerów, jak stworzyć miejsce pracy, w którym pracownicy czują się spełnieni i zadowoleni, a firma bez problemu osiąga cele biznesowe i staje się atrakcyjna na rynku jako pracodawca. A konkurs The Best of Wellbeing ma szerzyć wiedzę o wellbeing i pokazywać sprawdzone praktyki.

Jak wziąć udział w konkursie?

W twojej firmie wprowadzono specjalny program budujący dobrostan pracowników?

Zgłoś się koniecznie! Masz czas do 12 grudnia.

Wypełnij wstępny formularz na wellbeing.com.pl/konkurs. Na e-mail dostaniesz regulamin i szczegóły zgłoszenia. Przygotuj i wyślij zgłoszenie, a następnie prezentację opisującą twój program. Jury oceni wiele czynników, m.in. skuteczność programu i potencjał rozwojowy, rentowność, zasięg danych rozwiązań, zasadność, innowacyjność i systemowość we wdrożeniu. Werdykt zostanie ogłoszony do 31 stycznia. Zwycięzców konkursu poznamy bliżej na Gali Uznań podczas marcowej konferencji "Wellbeing w praktyce". Nagrodzeni zaprezentują wtedy swoje programy.

Pula nagród w konkursie to 45.000 złotych.

Codziennie lepiej

Wellbeing przestał być modnym trendem, a stał się dla organizacji działających w Polsce koniecznym wyborem. Jak przeprowadzić zmianę? Na wszystkie pytania odpowie właśnie Wellbeing Institute. Na co dzień organizuje szkolenia przedstawicieli działów HR i liderów, tworzy strategie wdrażania polityki wellbeing w organizacjach różnych wielkości i z różnych branż, udostępnia narzędzia do badania poziomu zadowolenia pracowników. To jedyna w Polsce instytucja, która wydaje certyfikaty firmom, potwierdzając standardy wartościowego i atrakcyjnego pracodawcy, a także produktom i usługom wpływającym pozytywnie na dobrostan pracowników. Wellbeing Institute organizuje też wiele interesujących wydarzeń integrujących społeczność wellbeing.

Więcej na wellbeinginstitute.com.pl

icon/Bell Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie
Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi
Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich.
Więcej