Ten artykuł czytasz w ramach bezpłatnego limitu

Internetowa platforma Usterka.pl swoją popularność zyskiwać zaczęła na początku roku 2020. Wzrost zapotrzebowania na usługi świadczone przez Internet oraz stopniowe zamykanie się gospodarki okazały się być idealnymi warunkami na przetestowanie nowatorskiego systemu rejestracji wizyt fachowców. Zamówienie elektryka lub serwisanta AGD do swojego domu nie należało do trudnych zadań, ale teraz okazuje się być jeszcze prostsze. Proces rejestracji na Usterce odbywa się wyłącznie przez Internet, a aby umówić fachowca na wyznaczoną przez nas godzinę wystarczy nam dostęp do Internetu oraz przeglądarka internetowa.

Co oferują fachowcy z platformy Usterka.pl?

Jeśli mamy być szczerzy, to praktycznie wszystko. Umiejętności fachowców z Usterki zahaczają o wszelkie możliwe gałęzie branży fachowej pomocy. Serwisanci pomogą oczywiście z naprawą sprzętu AGD, takiego jak pralki, zmywarki, piekarniku czy lodówki. Ponadto, pomoc otrzymamy w przypadku nagłych awarii instalacji elektrycznych, hydraulicznych, a nawet gazowych. Zdolności serwisantów nie kończą jednak jedynie na wiecznie wałkowanych awariach. Zespół Usterki pomoże również przy awariach klimatyzacji, komputera, bramy wjazdowej, a nawet ekspresu do kawy. Liczne szkolenia i chęć doskonalenia się przez fachowców jest jednym z głównych czynników tak stałego wzrostu jakości serwisu. Fachowcy z Usterki chcą i lubią się doskonalić – pomaganie ludziom w potrzebie to dla nich sposób na życie.

Jak skorzystać z formularza rejestracyjnego Usterki?

Rejestrowanie wizyty fachowca na stronie Usterka.pl okazuje się być banalnie proste. Wyjątkowo przyjemny wygląd strony zachęca nas do kliknięcia i przeniesienia się na podstronę ze specjalnym formularzem. Klient w potrzebie wypełnia formularz swoimi danymi adresowymi, podając przy tym opis awarii lub usterki. Następnie otrzymuje dostęp do kalendarza z wolnymi terminami. Klientom ukazują się wszystkie wolne terminy w mieście, na tym etapie klienci nieświadomie dokonują wyboru fachowca. Po wybraniu terminu, oczom użytkowników ukazuje się cennik usług, który do samego końca pozostaje niezmienny.

Załóżmy, że potrzebujemy wsparcia elektryka z Krakowa. Wypełniamy internetowy formularz naszym adresem, opisujemy nękający nas problem oraz wybieramy wygodny termin. Nie płacimy dodatkowo za wizytę tego samego dnia, a fachowiec zjawa się o czasie. Proste, przyjemne, a co najważniejsze bezpieczne i opłacalne.

Ile zapłacę za wizytę fachowca przez Internet?

Różnicowanie cen w zależności od desperacji i statusu materialnego klienta nie jest żadną nowością w branży fachowej pomocy. Fachowcy, którzy działają jako wolni strzelcy zmieniają swoje cenniki, często podnosząc ceny, gdy widzą, że klient tak czy inaczej zdecyduje się opłacić wizytę. Sposób funkcjonowania Usterki jest natomiast całkowicie prokonsumencki. To właśnie klient stoi na pierwszym miejscu i klient ma być zadowolony z usługi, nie na odwrót. Wszelkie opłaty związane z przyjazdem, zakupami i wykonaniem zlecenia znane są od samego początku. Klienci nie zostaną zaskoczeni dodatkową opłatą za korki na mieście lub brak miejsca parkingowego.

Warto również pamiętać, iż klient nigdy nie płaci dodatkowo za odwiedziny fachowca jeszcze tego samego dnia Może się jednak zdarzyć, iż jedna wizyta nie wystarczy, aby naprawić sprzęt. W takim wypadku klient płaci mniej za kolejną wizytę, zwłaszcza jeśli pochwalić się może dostępem do kodu rabatowego dla stałych klientów.

Jak kreuje się przyszłość branży fachowców?

Jak już wspomnieliśmy, sposób działania platformy okazuje się być wręcz idealny na pandemiczne czasy. Rejestracja wizyty jest procesem całkowicie zautomatyzowanym, wykluczającym konieczność kontaktowania się z serwisantem lub pośrednikiem. Umówieniu wizyty towarzyszy otrzymanie wiadomości SMS z wszelkimi potrzebnymi informacjami, a oprócz tego każdy klient może śledzić proces naprawy w wygodnej karcie zlecenia przez Internet. Każdy klient posiada wgląd w koszty naprawy oraz termin kolejnej wizyty, a po zakończeniu naprawy może ocenić pracę fachowca w sześciostopniowej skali.

Fachowcy z platformy Usterka.pl działają również w zgodzie z panującymi zaleceniami sanitarnymi. Każdy serwisant na miejsce przyjeżdża wyposażony w rękawiczki, maseczkę oraz płyn do dezynfekcji. Skończoną wizytę można opłacić kartą, co właściwie wyklucza jakikolwiek bliższy kontakt z pracownikiem. Dbanie o bezpieczeństwo klientów i zespołu z pewnością odróżnia Usterkę od mniej przezornej konkurencji.

Czy internetowy serwis AGD to przyszłość?

W przypadku Usterki słowo przyszłość jest kluczowe. W dobie obostrzeń sanitarnych oraz światowego lockdownu, oferta serwisu okazuje się być idealna. Załatwienie naprawy pralki lub przeglądu instalacji elektrycznej przez Internet jest w dzisiejszych czasach na wagę złota. Pełne przywiązanie do wywiązywania się z terminów pozwala na błyskawiczną naprawę trapiących nas awarii, a ciągłe weryfikowanie zespołu ułatwia Usterce utrzymanie najwyższego poziomu usług specjalistycznych w kraju.

Przeniesienie usług fachowców do Internetu wciąż wydaje się czymś nowym. Warto jednak wspomnieć, iż to właśnie innowacje wyciągają na powierzchnie prawdziwych liderów rynku. Serwis Usterka.pl to idealny przykład platformy, która mimo błyskawicznego tempa rozwoju, nie traci swojej pozycji w wyścigu o zaufanie klienta. Setki wizyt tygodniowo oraz wciąż rosnąca renoma serwisu z pewnością odpowiadają na to nurtujące pytanie. Tak, internetowy serwis AGD to nasza przyszłość. Jakże wygodna i bezpieczna przyszłość.

Czytaj ten tekst i setki innych dzięki prenumeracie

Wybierz prenumeratę, by czytać to, co Cię ciekawi

Wyborcza.pl to zawsze sprawdzone informacje, szczere wywiady, zaskakujące reportaże i porady ekspertów w sprawach, którymi żyjemy na co dzień. Do tego magazyny o książkach, historii i teksty z mediów europejskich. Zrezygnować możesz w każdej chwili.