Dziennikarze i fotoreporterzy tłumnie oblegający model Mercedes-AMG Project One. Hybrydowy napęd i 1000 KM dzięki turbodoładowaniu silnika o pojemności 1,6
litra.
Audi przedstawiło koncept autonomicznego samochodu o nazwie Aicon. Futurystyczne auto nie ma kierownicy ani pedałów gazu i hamulca.
Ferrari Portofino to następca modelu California. Od poprzednika różni się m.in. ceną, wyższą o ok. 3 proc., i mniejszym spalaniem.
Stoisko Jaguara. Targi to również tuning. Poszczególne elementy mogą wzbudzić równie duże
zainteresowanie co całe wozy.
Odkurzanie odświeżonego Dustera na stoisku Dacii.
Nowy mikrobus Volkswagena I.D. Buzz. Nawiązanie do klasycznego "ogórka" w wersji elektrycznej.
Renault Symbioz to wizja aut w 2030 roku. Samochody przyszłości mają być w pełni autonomiczne, dzięki czemu staną się miejscem pracy i wypoczynku.
Kolejną odpowiedzią Renault na pytanie o samochody przyszłości jest koncepcja bolidu Formuły 1 Renault R.S. 2027.
Stoisko Seata zaskakuje sposobem prezentacji. Gogle 3D pozwalają przeżyć doznania niemożliwe na wystawie statycznej.
Smart Vision EQ fortwo to koncepcja, jak dzięki wyposażeniu w specjalne aplikacje i system
samodzielnego uzupełniania zasilania będzie wyglądał car-sharing.
Dla miłośników klasycznej motoryzacji przygotowano wystawę aut zabytkowych.
BMW zaprezentowało nową serię pojazdów elektrycznych i3s.
Naprawdę duże zaciekawienie wśród gości wzbudził BMW SUV.
Citroën Spacetourer Rip Curl przygotowany został we współpracy z producentem sprzętu surfingowego.
Honda postawiła na sprawdzone rozwiązania i wystawiła popularny model Type R.
Opel niedawno przejęty przez francuski koncern PSA zaprezentował najnowszą odsłonę modelu Insignia.
Wszystkie komentarze