Podróż imigranta mieszkającego w Polsce: chciałem zobaczyć, co dzieje się w obozach dla uchodźców [ZDJĘCIA]
Parham Ghobadi
27.01.2016
09:41
Nazywam się Parham Ghobadi. Jestem imigrantem z Iranu. Legalnie przyjechałem do Polski, mieszkam w Warszawie od dwóch lat, uczę angielskiego. Od początku przyglądam się napływowi do Europy ludzi z mojej części świata. Dlatego w czasie przerwy świątecznej postanowiłem pojechać do Austrii, Serbii i Macedonii (tam niestety odmówiono mi wjazdu), żeby na własne oczy przekonać się, jak wygląda życie migrantów.
Komentarze
Najnowsze
Popularne
intransigent
27.01.2016, 19:37
"A czy brałbyś rodzinę wiedząc ilu ginie"
Może wcale nie macie przed czym uciekać, skoro uważacie, że dla rodziny bezpieczniej jest zostać?
już oceniałe(a)ś
42
8
Odpowiedz
beata.klempa
27.01.2016, 18:48
"W Europie pierwszeństwo mają dzieci, kobiety, psy, dopiero później mężczyźni - skarżył mi się Ahmad."
czyli dokładnie odwrotnie niż w krajach muzułmańskich. To musi być kulturowy szok.
już oceniałe(a)ś
42
9
Odpowiedz
Pokaż odpowiedzi (1)
tadan.se
27.01.2016, 22:15
@beata.klempa
Za parę lat i kilkadziesiat tysięcy to się zmieni
już oceniałe(a)ś
5
1
Odpowiedz
cyniczny.komentator
27.01.2016, 19:36
Rozprawmy się z tym bełkotem.
"Jestem imigrantem z Iranu."
W Iranie trwa jakaś wojna?
"Legalnie przyjechałem do Polski"
To pewna różnica w stosunku do nielegalnego i bez dokumentów dostania się do Europy
"Opowiedzieli mi o przerażającej podróży przez morze z Turcji do Grecji"
A czemu uciekali z Turcji? Przed bombardowaniem czy przed ostrzałem artyleryjskim?
"Byłem świadkiem sytuacji, w której przemytnicy porwali żonę jednego z mężczyzn, gwałcili ją przez trzy dni, a później wypuścili ją bez ubrania?"
To było w Sylwestra w Kolonii?
"W Europie pierwszeństwo mają dzieci, kobiety, psy, dopiero później mężczyźni - skarżył mi się Ahmad."
To się nazywa cywilizacja. Nie podoba się? Wracaj do siebie.
"Najtrudniejsze warunki mają ci, którzy zrobią błąd i przeprawiają się przez Bułgarię"
Wniosek? W Bułgarii was nie chcą i najlepiej trzymać się od tego kraju z daleka.
"Czy wiedząc, że w drodze do Europy istnieje duże prawdopodobieństwo śmierci, ryzykowałbyś życie całej rodziny, czy tylko swoje, żeby później bezpiecznie ją sprowadzić?"
Jako cywilizowany człowiek zabrałbym rodzinę ze sobą, żeby ją chronić. Jako dzikus zostawiłbym w bombardowanej Syrii czy gdzieś tam, a samemu siedział na bezpiecznym, niemieckim socjalu.
"Dania przyjęła właśnie przepisy zezwalające na odbieranie uchodźcom majątku, który udało im się dowieźć przez całą Europę, na konto przyszłych wydatków jakie musi ponieść ten kraj. Uważam to za okrucieństwo, ostatni raz coś takiego działo się gdy naziści konfiskowali majątek Żydów i innych więźniów obozów"
To, co piszesz jest po prostu plugawe i skreśla cię jako dyskutanta. Po pierwsze w Europie się płaci za usługi. Przyjeżdżasz, chcesz mieszkać – zapłać. Po drugie do niemieckich obozów ludzi zsyłano przymusowo, do Danii nikt was pod uzbrojoną eskortą nie przywozi.
Poza tym z jakiej racji ja mam płacić za imigranta, który ma pieniądze?
"To, czego media nie widzą, to to, że 25 proc. uchodźców to dzieci. Czy one mogą stać się szansą dla starzejącej się Europy?"
Dwa dni temu takie „dziecko” zamordowało nożem 22 letnią Szwedkę. Dziękuję za taką przyszłość Europy.
już oceniałe(a)ś
48
22
Odpowiedz
Pokaż odpowiedzi (8)
mukazy82
27.01.2016, 19:41
@cyniczny.komentator
Swietnie podsumowales ciapatego brudasa. Gratuluje. Na pohybel arabskim swiniom!
już oceniałe(a)ś
16
11
Odpowiedz
5-mamuska
27.01.2016, 20:07
@cyniczny.komentator
Logiczne podsumowanie imigranckich roszczeń
już oceniałe(a)ś
13
4
Odpowiedz
white_lake
27.01.2016, 20:33
@cyniczny.komentator
dla jasności: 22-letnia Szwedka też pochodziła z Libanu
już oceniałe(a)ś
14
1
Odpowiedz
ghjuvanni.casanova
27.01.2016, 21:54
@cyniczny.komentator - część 1.
> Rozprawmy się z tym bełkotem.
W takim razie, ja też podzielę się swoim punktem widzenia:
"Jestem imigrantem z Iranu."
> W Iranie trwa jakaś wojna?
Nie, w Iranie jest dość spokojnie, przynajmniej na tle Bliskiego Wschodu i Afganistanu, ale prawa obywatelskie są mocno ograniczone i osoby, które nie zgadzają się z linią polityczną radykałów, muszą czasem w trosce o własne bezpieczeństwo wyjechać z kraju.
"Legalnie przyjechałem do Polski"
> To pewna różnica w stosunku do nielegalnego i bez dokumentów dostania się do Europy
Tak, to zasadnicza różnica. Problem polega na tym, że przez parę ostatnich lat nie zrobiono nic, żeby jakoś ten problem uregulować - niedługo minie 5 lat od wybuchu wojny w Syrii, a problemy z uchodźcami, którzy płynęli na pontonach z północnej Afryki też nie zaczęły się wczoraj.
"Opowiedzieli mi o przerażającej podróży przez morze z Turcji do Grecji"
> A czemu uciekali z Turcji? Przed bombardowaniem czy przed ostrzałem artyleryjskim?
W krajach sąsiadujących z Syrią mieszkają już miliony uchodźców. Przy takich liczbach (Turcja: 2.5mln (77mln mieszkańców), Liban: 1.2mln (5.8mln mieszkańców), Jordania: 1.4mln (8mln mieszkańców)) ludzie, którzy uciekając przed wojną byli w stanie zabrać ze sobą niewielkie oszczędności, nie są w stanie utrzymać się z nich przez dłuższy czas (fala uchodźców spowodowała koszmarne podwyżki czynszów), a szanse na znalezienie pracy na miejscu są znikome. Alternatywą są przepełnione ośrodki rozmieszczone przy granicach, w których panują fatalne warunki sanitarne, a ludzie często mieszkają w namiotach (zimą temperatura na południu Turcji dość mocno spada). Można tak żyć przez 2-3 lata licząc na to, że wojna się skończy, ale jeśli nie widać szans na zmianę, ludzie zaczynają szukać innych opcji.
"Byłem świadkiem sytuacji, w której przemytnicy porwali żonę jednego z mężczyzn, gwałcili ją przez trzy dni, a później wypuścili ją bez ubrania?"
> To było w Sylwestra w Kolonii?
Czy ataki na kobiety w Kolonii wykluczają to co się dzieje na terenach ogarniętych wojną czy na szlaku uchodźców? Miałbyś odwagę powiedzieć zgwałconej Syryjce, że zasłużyła sobie, bo ktoś z jej kraju gwałcił Europejki? Przemoc seksualna jest obrzydliwa w każdym kraju, nie ma znaczenia czy sprawcą jest żołnierz Wermachtu, Armii Czerwonej, bojownik UPA, islamista czy Polak.
już oceniałe(a)ś
6
8
Odpowiedz
ghjuvanni.casanova
27.01.2016, 21:55
@cyniczny.komentator część 2
"W Europie pierwszeństwo mają dzieci, kobiety, psy, dopiero później mężczyźni - skarżył mi się Ahmad."
> To się nazywa cywilizacja. Nie podoba się? Wracaj do siebie.
Z określaniem tego cywilizacją nie śpieszyłbym się zbytnio. Względy wobec kobiet kończą się tak szybko, jak szybko pojawi się dobra okazja. Niemniej jednak, ludzie, którzy korzystają z czyjejś gościnności, powinni uszanować zwyczaje gospodarzy.
"Najtrudniejsze warunki mają ci, którzy zrobią błąd i przeprawiają się przez Bułgarię"
> Wniosek? W Bułgarii was nie chcą i najlepiej trzymać się od tego kraju z daleka.
Jest dużo sposobów okazywania niechęci, posuwanie się do fizycznej napaści nie mieści się w granicach obyczajów panujących w cywilizowanym świecie.
"Czy wiedząc, że w drodze do Europy istnieje duże prawdopodobieństwo śmierci, ryzykowałbyś życie całej rodziny, czy tylko swoje, żeby później bezpiecznie ją sprowadzić?"
> Jako cywilizowany człowiek zabrałbym rodzinę ze sobą, żeby ją chronić. Jako dzikus zostawiłbym w bombardowanej Syrii czy gdzieś tam, a samemu siedział na > bezpiecznym, niemieckim socjalu.
Wygląda na to, że nie do końca rozumiesz w jaki sposób Ci ludzie wydostają się z obszarów objętych wojną. Pierwszy etap - do kraju sąsiedzkiego jest pokonywany wspólnie, dopiero po znalezieniu w miarę bezpiecznego miejsca, często tam gdzie przebywają znajomi lub rodzina, podejmowana jest decyzja o rozdzieleniu rodziny. Podkreślam, że piszę tu przede wszystkim o Syryjczykach, bo temat jest mi znany z własnych doświadczeń.
"Dania przyjęła właśnie przepisy zezwalające na odbieranie uchodźcom majątku, który udało im się dowieźć przez całą Europę, na konto przyszłych wydatków jakie musi ponieść ten kraj. Uważam to za okrucieństwo, ostatni raz coś takiego działo się gdy naziści konfiskowali majątek Żydów i innych więźniów obozów"
> To, co piszesz jest po prostu plugawe i skreśla cię jako dyskutanta. Po pierwsze w Europie się płaci za usługi. Przyjeżdżasz, chcesz mieszkać – zapłać.
> Po drugie do niemieckich obozów ludzi zsyłano przymusowo, do Danii nikt was pod uzbrojoną eskortą nie przywozi.
> Poza tym z jakiej racji ja mam płacić za imigranta, który ma pieniądze?
Jak na ten moment to pewnie jeszcze za nikogo nie zapłaciłeś. Sztucznie podsycana panika w najmniejszym stopniu nie bierze pod uwagę, że uchodźcy omijają nasz kraj szerokim łukiem. Konfiskata pamiątek rodzinnych, biżuterii nie jest żadnym wyjściem - jeśli uchodźcy chcą zostać, powinni przez okres pobytu pracować, nawet jeśli ich praca polegałaby na obsłudze innych uchodźców.
"To, czego media nie widzą, to to, że 25 proc. uchodźców to dzieci. Czy one mogą stać się szansą dla starzejącej się Europy?"
> Dwa dni temu takie „dziecko” zamordowało nożem 22 letnią Szwedkę. Dziękuję za taką przyszłość Europy.
W zeszłym roku 18-letni Kamil zamordował rodziców, czy z tego powodu mamy oskarżać wszystkie dzieci, które mieszkają w Polsce? Po raz kolejny stosujesz zabieg wrzucenia wszystkich do jednego wora - nie ma znaczenia czy dziecko ma rok czy 16 lat, są winne bo nastolatek w jednym z krajów zamordował kobietę.
Oczywiście istnieje potencjalne ryzyko związane choćby z tym, że wiele z tych dzieci przeszło niewyobrażalne psychiczne cierpienia i może być trudno przywrócić im równowagę emocjonalną. Skoro jednak te dzieci znalazły się w Europie, należy zachować minimum przyzwoitości i zapewnić im jakąś opiekę.
już oceniałe(a)ś
6
4
Odpowiedz
ghjuvanni.casanova
27.01.2016, 21:55
@cyniczny.komentator część 3
Wszystkich, których po przeczytaniu moich uwag świerzbią ręce, żeby wcisnąć łapkę w dół, informuję, że nie jestem zwolennikiem niekontrolowanej imigracji. Rozwiązaniem dla imigrantów ekonomicznych mógłby być odpowiednik amerykańskiej loterii wizowej w wymiarze europejskim. Dla uchodźców z krajów objętych wojną tańszym rozwiązaniem byłoby zapewnienie odpowiednich warunków w krajach sąsiadujących z krajem objętym wojną, niestety oznaczałoby to zgodę na jakąś formę finansowania pomocy. Pomysł taki nie zda egzaminu w sytuacji, gdy liczba uchodźców zaczyna sięgać 1/3 - 1/4 liczby populacji, UE ponosi konsekwencje swoich zaniedbań w polityce zagranicznej. Brak sensownego rozwiązania na początku konfliktu doprowadził do tego, że w 22 milionowej Syrii, co drugi mieszkaniec był zmuszony opuścić swój dom. Na szczęście dla nas, nie wszyscy wyjechali za granicę.
Domyślam się, że większość osób, które piszą rasistowskie komentarze nigdy w życiu nie rozmawiała z żadnym arabem i w jakiś sposób rekompensuje sobie niskie poczucie własnej wartości dewaluując wszystkie osoby obce im kulturowo. Zapewniam wszystkich niedowiarków, że 90% z tych ludzi nie różni się znacząco od osób, które możecie spotkać na ulicy. Wychowali się w innych realiach, mają inną religię, posługują się innym językiem, ale poza tym są to często fantastyczni, bardzo wartościowi ludzie. Wojna w Syrii dotknęła przede wszystkim osoby, które tam mieszkały - często nie miały one żadnego wpływu na to co je spotkało. Syria stała się polem bitwy toczonej przez mniejsze i większe mocarstwa i można być pewnym, że to nie mieszkańcy zdecydują o zakończeniu tego starcia.
już oceniałe(a)ś
11
3
Odpowiedz
m.p.1970
27.01.2016, 22:31
@cyniczny.komentator
byliscie sami piepr-zonymi emigrantami. Tylko przez Traiskirchen kolo Wiednia przewinelo sie miedzy 1980 i 81 rokiem 300.000 waszych ziomkow. Kazdy zeby dostac azyl opowiadal jakas historyjke o przynaleznosci do opozycji. Przestepczosc w Austrii podskoczyla wtedy o 80%, kradlo sie w sklepach, telefonowalo na szabelke, chlalo sie do utraty przytomnosci tani Korn z Hofera pod chmurka, zla opinia i kawaly pozostaly do dzis. Potem byly pozne lata 80te, gdy z Austrii rocznie znikalo 3000 samochodow do Polski, w gazetach pisano tylko o Polakach zlodziejach, a gdy rzad Vranitzky´ego chcial zniesc wizy dla Polakow w 1990 r., Kronen Zeitung publikowala badania opinii publicznej, w ktorych 90% opowiadalo sie przeciwko. Dzisiaj w miejskich parkach leza na lawkach wasi ziomkowie, zapijaczeni, agresywni, zaczepiaja przechodniow. W wiedenskiej sluzbie zdrowia od ratownikow medycznych, ktorzy musza polska cholote zbierac z ulicy po lekarzy na SORach Polacy sa najbardziej nielubiana grupa pacjentow (jeszcze przed serbskimi cyganami), wstyd mi sie przyznac, ze mowie tym samym jezykiem. Malenka Austria przyjela w 2015 r. 100.000 uchodzcow, nikt tu juz po kosciolach nie lata, kleru nie slucha, a nie wylewa sie nawet 1 procentu tego jadu, jaki wyplywa pod kazdym artykulem o uchodzcach w polskich mediach. I to w podobno katolickim kraju! Wy nic nie wiecie o swiecie, o obcych, pielegnujecie swoje narodowe kompleksy i strachy. Pasuje do was ten caly zas-rany PiS i jego przywodcy, na nic innego nie zaslugujecie. Wstyd! wstyd!
już oceniałe(a)ś
10
7
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 12:04
@cyniczny.komentator
Nie ma imigrantow z Iranu jak zwykle idioto mylisz ten kraj z Irakiem.
już oceniałe(a)ś
1
1
Odpowiedz
rave8
27.01.2016, 18:51
Zadziwiające jest to że w koło piszecie o biednych Ahmedach i innych Alladynach, ale nie napisaliście ani słowa o zgwałconych młodych dziewczynach w sylwestrową noc w Niemczech. Czy dla Wyborczej życie zgwałconych niemieckich dziewczyn, czy szwedzkich nastolatek nie jest warte poświęcenia choćby jednego artykułu?
już oceniałe(a)ś
63
38
Odpowiedz
Pokaż odpowiedzi (22)
aniaanula911
27.01.2016, 19:40
@rave8
bo to jest Wyborcza.
już oceniałe(a)ś
11
15
Odpowiedz
ghjuvanni.casanova
27.01.2016, 20:43
@rave8
Dlaczego kłamiesz, była informacja na ten temat. Może podświadomie szukasz tego, co najbardziej Cię interesuje?
już oceniałe(a)ś
19
2
Odpowiedz
m.p.1970
27.01.2016, 22:34
@rave8
Sami byliscie piepr-zonymi emigrantami. Tylko przez Traiskirchen kolo Wiednia przewinelo sie miedzy 1980 i 81 rokiem 300.000 waszych ziomkow. Przestepczosc w Austrii podskoczyla wtedy o 80%, kradlo sie w sklepach, telefonowalo na szabelke, chlalo sie do utraty przytomnosci tani Korn z Hofera pod chmurka, zla opinia i kawaly pozostaly do dzis. Potem byly pozne lata 80te, gdy z Austrii rocznie znikalo 3000 samochodow do Polski, w gazetach pisano tylko o Polakach zlodziejach, a gdy rzad Vranitzky´ego chcial zniesc wizy dla Polakow w 1990 r., Kronen Zeitung publikowala badania opinii publicznej, w ktorych 90% opowiadalo sie przeciwko. Dzisiaj w miejskich parkach leza na lawkach wasi ziomkowie, zapijaczeni, agresywni, zaczepiaja przechodniow. W wiedenskiej sluzbie zdrowia od ratownikow medycznych, ktorzy musza polska cholote zbierac z ulicy, po lekarzy na SORach Polacy sa najbardziej nielubiana grupa pacjentow (jeszcze przed serbskimi cyganami), wstyd mi sie przyznac, ze mowie tym samym jezykiem. Malenka Austria przyjela w 2015 r. 100.000 uchodzcow, nikt tu po kosciolach nie lata, kleru nie slucha, a nie wylewa sie nawet 1 procentu tego jadu, jaki wyplywa pod kazdym artykulem o uchodzcach w polskich mediach. I to w podobno katolickim kraju! Wy nic nie wiecie o swiecie, o obcych, pielegnujecie swoje narodowe kompleksy i leki. Pasuje do was ten caly zas-rany PiS i jego przywodcy, na nic innego nie zaslugujecie. Wstyd! wstyd! Zakala Europy.
już oceniałe(a)ś
36
31
Odpowiedz
iffa4
27.01.2016, 23:34
@m.p.1970
Kolego, ale większość z nas nie czekała na żadne zasiłki, tylko brała się natychmiast do roboty na czarno. Jak dostała papiery - to na biało.
już oceniałe(a)ś
7
5
Odpowiedz
tow.klamczynski
28.01.2016, 06:27
@m.p.1970
Gluptasku, gdyby nie pewien Austriak 3,000,000 Polakow nie zostaloby zamordowanych przez Austriakow i innych zboczencow z Niemiec.
już oceniałe(a)ś
3
9
Odpowiedz
GoscFB: Kaleson Jonnes
28.01.2016, 13:37
@rave8
Wyborcza to gazeta feministyczno - lewicowa, a bardziej szczegółową odpowiedź znajdziesz w tym zabawnym filmiku:
youtube.com/watch?v=ecJUqhm2g08
już oceniałe(a)ś
1
7
Odpowiedz
zrjn
28.01.2016, 15:46
@rave8
Bo prawdziwi Polacy nie gwałcą.
zrjn.
już oceniałe(a)ś
4
0
Odpowiedz
pomaranczowoczarny
28.01.2016, 20:46
@gracja
Skoro się licytujemy sprawdź co ci biedni żydzi robili w 39 na kresach.
już oceniałe(a)ś
1
3
Odpowiedz
meg-an44
29.01.2016, 14:42
@m.p.1970
Zgadzam się z Panem w 100%. Jadąc za granicę wstydzę się przyznać ,że jestem Polką. W Niemczech ,że nie kradnę samochodów, we Włoszech ,że nie piję alkoholu, w Hiszpanii ,że nie jestem fanatyczną katoliczką itd...o uchodźcach już nie wspomnę. Ale moje poglądy są mało akceptowalne w Polsce niestety.
już oceniałe(a)ś
5
2
Odpowiedz
donaldzik
30.01.2016, 09:31
@m.p.1970
Wstyd to mi,że ty polskim językiem mówisz jesteś zakałą i nie obrażaj Polskiego narodu bo sam nie wiele widziałeś w życiu.
już oceniałe(a)ś
0
5
Odpowiedz
m.p.1970
30.01.2016, 15:51
@donaldzik
nie ja jestem tylko Polakiem najgorszego sortu, nie mam zgolonej paly, od 25 lat nie byem w kosciele, za to mowie nie tylko polskim jezykem i bywam w dalekim swiecie, gdzie "polskie sprawy" spostrzegane sa, jezeli wogole, jako jakis smieszny kabaret. Jezeli czujes sie obrazony, to widocznie identyfikujesz sie z moim komentarzem.
już oceniałe(a)ś
5
0
Odpowiedz
sasiadzzamiedzy
30.01.2016, 17:34
@tow.klamczynski
Jeśli nie pewien Austriak, to może pewien Gruzin zrobiłby coś podobnego - zęby sobie już od dawna ostrzył!
Wtedy i dzisiaj poskakiwano Niemcom, Sowietom, Czechom i wierzono w pomoc Brytyjską.
Nie oddamy ani skrawka ziemi - a potem sru... Polski nie ma!
Wtedy i dzisiaj banda oszołomów u władzy, - rakiety, międzymorze,
bomba atomowa - Polska mocarstwem!
już oceniałe(a)ś
1
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 11:39
@rave8
Sa jedynie 2 (dwa) zgloszenia gwaltow i sprawa sie toczy. Oczywiscie tacy jak Ty rozdmuchuja te historie w nieskonczonosc, zgloszono 104 naduzycia (radio szwedzkie). Tego rodzaju historie zdarzaja sie zawsze tam, gdzie tlum mezczyzn sie spotyka, atakuja "ofiare" jak nasi kibole a nawet i policjanci kiedys w Lublinie. Od dziecka uczono mnie, ze jak widze po godz. 17.oo 3-ech czlopakow to musze zmienic strone ulicy aby ich ominac. Ta zasada obowiazuje zawsze i wszedzie bo faceci w tlumie dzialaja jak stado, staja sie zwierzetami. Oczywiscie sa wyjatki ale zwierzetami sa i w internatach dla arystokraji a i tutaj wypisujac te klamstwa jak RAVE 8 sam wlasciwie sie gwalcicielem nazwal "z angielska". Te mlodziaki z Kolonii zjechaly sie z okolicznych krajow, z Belgii nawet, zwolaly na facebooku i maja niskie mniemanie o europejskich kobietach zachowaly sie zgodnie w ich wlasnymi uprzedzeniami jak ten Gwalciciel RAVE tutaj. Spojrzyjcie na siebie - nie jestescie czasem bydlem stadnym, wilkami atakujacymi slabszych?
już oceniałe(a)ś
3
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 11:42
@m.p.1970
Dzis dzieci tych solidarnosciowych emigrantow z pomoca nowego pisiego najazdu wspieraja w Szwecji mlodziezowke faszystowska a ona wspierala ich jako kontrdemonstrantow KOD-u w Sztokholmie. Skad to sie bierze, czy to JP2 tak Was nauczyl i jego mlodzi ksieza? Nienawisci do innych, gwaltow takze mentalnych, nienawisci do Europy Zachodniej - do madrosci ludzkiej? Nic dziwnego, ze wybraliscie partie klamcow, glownie obcy element zza Buga udajacy Polakow jak Kaczynscy, bonzow czerwonych z cudzej willi na Zoliborzu, dzieci ubeka ktory wprowadza nam dzis w kraju faszyzm w prymitywnym wydaniu? KIM JESTES RAVE?
już oceniałe(a)ś
3
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 11:51
@rave8
Nie klam gnojku, dobrze wiesz, jesli czytasz przyzwoita prase, ze sa tylko 2 gwalty potwierdzone, tak podaje szwedzkie radio.
już oceniałe(a)ś
4
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 11:55
@aniaanula911
Szwedzkie nastolatki w ogole nie zglosily zadnego gwaltu, natomiast znana jest sprawa komendanta policji w szwecji, ktory udawal feministe i zatrudnial policjantki jednoczesnie w ciagu wielu lat gwalcac mlode dziewczynki, z ktorymi umawial sie przez Facebook. Nazywali go nawet Komendant SUKIENKA, ze niby taki zniewiescialy, od niedawna siedzi w wiezieniu a cale lata uwazano, ze jest niewinny. Ty pewnie tez gwalcisz wlasna dziewczyne, jesli ja masz jak nie ma ochoty na spolkowanie a takim troglodyta jak Ty, prawda? Podejrzewam jednak, ze masz tendencje homoseksualne i podkochujesz sie w jakim ksiedzu, ministrancie lub koledze ze szkoly udajac jednoczesnie jurnego - ale nie homo.
już oceniałe(a)ś
2
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 11:56
@Kaleson Jonnes
Sprawdz najpierw czym jest dzis lewica bo w Polsce najblizej do niej piSlamowi ale oni za bardzo skrecili w kierunku faszyzmu. Cala ich ekonomia jest LEWIOCOWA jak socjalizm narodowy inaczej fascisti.
już oceniałe(a)ś
2
1
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 12:01
@iffa4
Nie plec bzdur, na socjalu w szwecji zyja prawie wszyscy dawni z Solidarnosci, maja garanti pension a wiec taki socjal bo rzadko pracowali na etacie i placili podatki. Dzis sciagaja cale rodziny z wioch podkarpackich i zyja na socjalu a pracuja na lewo albo z zafalszowana pensja. 5-ciu takich, alkoholikow mieszka sobie od pru lat przed wejsciem do metra na najelegantszej ulicy Sztokholmu Birger Jarlsgatan, leza tam na materacach, wrzeszcza, wymuszaja datki i chlaja. W piatek policja ich wyrzuca ale wracaja znow w poniedzialki. Od paru dni przeniesli sie na boczna ulice, glownie eleganckich lokali i tam rozrabiaja i wzbudzaja ogolna niechec do Polakow bo juz szwedzi rozumieja, ze to sa polskie zbydlecone pijusy.
już oceniałe(a)ś
2
0
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 12:02
@onnyx
ZYDKOW to masz w samym zarzadzie PiSu i w ich gazetach, mam Ci podac nazwiska? Kaczynski, Wildsten, Stein Kaminski, Piotrowicz, jasinski, Kurski itp.
już oceniałe(a)ś
1
2
Odpowiedz
123jna
31.01.2016, 12:03
@zrjn
Prawdziwi Polacy zza Buga tylko GWALCA, dzis gwalca nam POLSKE Wolacy.
już oceniałe(a)ś
1
0
Odpowiedz
mis_rys
31.01.2016, 16:18
@rave8
Informacji było dużo. Również o tym, ze zgłoszono dwa gwałty. O dwa za dużo, ale, rozumiem, o te dziewczyny, które w Sylwestra zostaly zgwalcone w Polsce, tez Pan się martwi? Może to Pana pocieszy, ze w Kolonii molestowane zostały nie tylko Niemki, również migrantki, z tureckich rodzin.... Czy one, jako muzułmanki, to już niewarte wspolczucia? I wie Pan, pare dni po przestępstwach, kobietz w Kolonii demonstrowaly. Krzyczaly "ukarać sprawcow", nie "Ahmedow", czego zadaja, niby w ich obronie, Janusze jak Pan.
już oceniałe(a)ś
3
0
Odpowiedz
mis_rys
31.01.2016, 16:19
@iffa4
bzdura. Brala zasiłki i pracowala na czarno. Lamiac miejscowe prawo, bo miała zakaz pracy przez 5 lat.
już oceniałe(a)ś
1
0
Odpowiedz
ziomekp.1
27.01.2016, 18:45
Niech jedzie do Danii, TVN24 zamieścił dzisiaj takie cóś, to nie prima aprilis:
" Nastolatka odstraszyła gwałciciela gazem. Policja postawiła jej zarzuty. 17-letnia Dunka w mieście Sonderborg została zaatakowana w środowy wieczór na ulicy. Napastnik próbował ją zgwałcić. Nastolatka powstrzymała go używając gazu pieprzowego. Po czym zgłosiła się na policję. Tam usłyszała zarzuty użycia środka, który jest zakazany, funkcjonariusze zdecydowali zaś o postawieniu jej zarzutu użycia niebezpiecznego środka odstraszającego w postaci gazu pieprzowego. Grozi jej wysoka grzywna. Choć kobieta nie potrafiła podać bardziej szczegółowego rysopisu napastnika, "The Local" dodaje, że w Sonderborg dochodziło w ostatnich tygodniach do napaści na tle seksualnym na kobiety. Dokonywali ich migranci przybyli niedawno do Danii. W Sondenborg i dwóch innych miastach w regionie stworzono ośrodki dla uchodźców z Bliskiego Wschodu i umieszczono w nich łącznie ponad tysiąc osób, w większości mężczyzn".
Uważajcie polskie dziewczyny -- gdyby chciał was zgwałcić jakiś imigrant nie używajcie żadnej chemii tylko spokojnie wyperswadujcie mu ów pomysł, jak użyjecie gazu to np. taka Kinga Dunin & inne cnotki niewydymki oskarża was o rasizm.
już oceniałe(a)ś
31
6
Odpowiedz
polskiedrogi
27.01.2016, 19:00
Szansą?! Czy tak samo jak we Francji, Szwecji a wcześniej w Nowym Yorku...?!
już oceniałe(a)ś
27
3
Odpowiedz
lord-p
27.01.2016, 18:31
kolejny artykuł propagandowy. I tak mamy to w dupie, a islamskiemu morzu mówimy nie
już oceniałe(a)ś
33
10
Odpowiedz
Pokaż odpowiedzi (2)
takaprawda2015
27.01.2016, 18:41
@lord-p
Dokładnie. Jeszcze nie pognaliśmy z Polski katotalibów i nie wyzwoliliśmy spod watykańskiej okupacji, a już chcą nam przysłać następną zarazę.
już oceniałe(a)ś
12
5
Odpowiedz
zdziwiony6
27.01.2016, 19:21
@takaprawda2015
Europa Zachodnia powoli zaczyna nam zazdrościć tej watykańskiej "okupacji". Kilka miesięcy temu byłem we Włoszech. To co tam wyprawiają "uchodźcy" z Afryki przechodzi ludzkie pojęcie. Dzicz.
już oceniałe(a)ś
8
4
Odpowiedz
bazyli21
27.01.2016, 18:38
OTO JAK MANIPULUJE EMOCJAMI GW.!!!!!!!!!!!!
Ilosc zdjec na ktorych dominujaca postacia/postaciami sa kobiety lub dzieci - 18! Na 27 zdjec! Na pozostalych - zdjecia na ktorych sa byczki muzlmanskie - 4. Do tego jeszcze dwa identyczne zdjecia z planu oglonego, zdjecie telewizora i zdjecie wolontariuszek.
Ludzie jednak waszych bredni i manipulacji nie kupuja. I to jest pocieszajace.
już oceniałe(a)ś
31
9
Odpowiedz