Jak stworzyć medialną bestię z piłkarza?

Jolanta Zasępa, Damian Obstawski
06.07.2016 13:47

Dobry występ na mistrzostwach Europy spowodował wzrost rozpoznawalności kilku piłkarzy reprezentacji Polski. Czynniki sportowe, jak i wzmocniony wizerunek piłkarza przekuwa się na atrakcyjniejsze oferty transferowe. Z polskich reprezentantów skorzystał już na tym Grzegorz Krychowiak, a w kolejce są Arkadiusz Milik czy Michał Pazdan.

O okolicznościach transferu Grzegorza Krychowiaka do PSG, współpracy z Arkadiuszem Milikiem oraz o tym jak piłkarz może przekuć zainteresowanie mediów na korzyści finansowe rozmawia Jolanta Zasępa z Wojciechem Szaniawskim, prezesem agencji marketingu sportowego Arskom Group.

Więcej na ten temat: piłka nożna, euro 2016
Więcej na ten temat: piłka nożna, euro 2016
Więcej tematów
Wiadomości z kraju
Wiadomości ze świata
Tylko Zdrowie
Sport
Kultura
Gospodarka