Wiceminister sprawiedliwości Marcin Warchoł powiedział, że sędziowie, którzy w sobotnim Marszu Tysiąca Tóg założyli togi, złamali prawo. Jednak przepisy, na które się powołuje nic o tym nie mówią.
Jak ten zarzut komentuje Pierwsza Prezes SN Małgorzata Gersdorf? Zobacz wideo Justyny Dobrosz-Oracz.

W sobotnim Marszu Tysiąca Tóg ulicami Warszawy przeszło ok. 30 tys. osób. Wśród nich byli nie tylko sędziowie, ale również inni przedstawiciele zawodów prawniczych oraz obywatele, którzy ich popierają.
'Ustawa kagańcowa' wzbudziła zainteresowanie mediów na całym świecie. 'Washington Post' w stanowisku redakcji pisze, że jeśli nie dojdzie do odrzucenia ustawy, Kongres USA może uzależnić współpracę wojskową z Polską od przestrzegania demokracji.
Komentarze
Zaloguj się
Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
Pisy zmyslaja jak moga. To absurd. Jest taka prawidlowosc na Swiecie. Niesprawiedliwosci i laminae prawa, wojny, rezimy kiedys sie koncza. Skonczy sie i kaczyzm.
już oceniałe(a)ś
11
1
Kaczy dekret 1/2020: poza salą sądową w togę ubierać się może tylko polaszczyk, gdy oddaje się zabawom z kulawcem.
@chardonnay
Masz coś przeciwko osobom niepełnosprawnym?
już oceniałe(a)ś
0
1
@Marekkortowo
Skąd u ciebie taka myśl dzika?
Kulawiec nie jest zresztą niepełnosprawny, tylko w trakcie rekonwalescencji po operacji.
już oceniałe(a)ś
2
0
Magister Ziobro i jego niedouczeni prawnicy wiedza lepiej. A szczególną wiedzą wyróżnia sie cycekk Morawiecki. Mianoway prawnikiem prez promotora Kazyńskiego.
już oceniałe(a)ś
2
0
w 49 sekundzie filmu pani trzymająca mikrofon radia Zet dziwnie sie uśmiecha,ze zdziwieniem? z niedowierzaniem?z politowaniem?
@wredota
ktos tu wrednie wpisuje bzdety- pani ZET spojrzala na innego kumpla w dziennikarstwie i odwzajemnila usmiech - WREDOTA - nom obligue ?
już oceniałe(a)ś
0
1
@wredota
Widząc taki cyrk każdy normalny człowiek uśmiałby się.
już oceniałe(a)ś
0
0
Oczywiście, że nie złamali prawa - poza zrobieniem z siebie pajaców.
już oceniałe(a)ś
1
13
`