'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska.
Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie.
Partnerem cyklu agencja koncertowa Good Taste Production www.goodtaste.pl, która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku. Wyborcza na zielono: http://wyborcza.pl/ekologia
Więcej
    Komentarze
    Te kilka linijek to cały artykuł?
    już oceniałe(a)ś
    6
    0
    "pociągiem, a nie samochodem"

    A i zaoszczędzić kase można. Bo wczoraj biegłem za tramwajem i zaoszczędziłem zotówkie.
    A dziś pobiegne tą samą trasą za taksówką i zaoszczędze dziesięć zotych.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    ...ale trzymany w ręce kubek z kawą EKO już chyba nie był :(
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Szkoda że temat ekologii jakoś w wakacje przycichł ... chyba na wczasach był
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    `