Tadeusz Cymański krytykuje akcję billboardową PiS: "Nie ma co udawać, że wszystko jest dobrze"

Justyna Doborsz-Oracza; zdjęcia: Anu Czerwiński; montaż: Michał Szyszka
12.09.2017 11:24

Prawo i Sprawiedliwość, za pieniądze Polskiej Fundacji Narodowej, zorganizowało kampanię billboardową, która ma przekonać Polaków, że zmiany w sądach planowane przez partię rządzącą są konieczne. Na ten cel PFN wyłożyła 19 mln złotych. - Ta kampania wzbudziła kontrowersje.(...) Musi niepokoić, kiedy w krytyce i wątpliwościach głos zabierają osoby życzliwe mojemu ugrupowaniu politycznemu - uważa Tadeusz Cymański z klubu Prawa i Sprawiedliwości. Jednocześnie dodaje, że obraz przekazany w spotach ukazujący sędziów w złym świetle 'jest bardzo prosty'.

- Na zachodzie uważają, że w Polsce jest wszystko dobrze, tylko doszła do władzy jakaś banda, która chce zniszczyć i upartyjnić sądownictwo. Tymczasem tak nie jest - mówił. Co poseł sądzi o samym sposobie finansowania akcji? Zobaczcie materiał Justyny Dobrosz-Oracz.

W podobnym tonie wypowiada się Waldemar Żurek, rzecznik KRS, który podkreśla, że pieniądze na promowanie kraju wydawane są na niszczenie władzy sądowniczej

Więcej na ten temat: sąd najwyższy, PiS, polityka, Sejm, sądy
Więcej na ten temat: sąd najwyższy, PiS, polityka, Sejm, sądy
Więcej tematów
Wiadomości z kraju
Wiadomości ze świata
Tylko Zdrowie
Sport
Kultura
Gospodarka