'Nie jestem naiwny'. Minister środowiska Henryk Kowalczyk wątpi, że po wprowadzeniu opłat aż tak spadła sprzedaż cienkich reklamówek. Co wynika z najnowszych danych? I co planuje rząd? Zobacz wideo Justyny Dobrosz-Oracz.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Prenumeruję gazetę do CZYTANIA! Czy redakcja ma mnie za analfabetę, że zmuszą do oglądania filmów. Nie można tego normalnie napisać?
    już oceniałe(a)ś
    7
    1
    Będąc pisowcem jesteś naiwny.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0
    Może gdyby pan minister od tzw. reklamówek (bo nie wiem, co one reklamują...) popatrzył, co się dzieje w sklepach - pewnie zarządziłby trepanację czaszek, bo raczej od tego trzeba zacząć...
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    `