Rada miała wczoraj ogłosić trzy nazwiska zwycięzców konkursu: prezesa i dwóch członków zarządu telewizji publicznej. Mieliby rządzić telewizją przez następne cztery lata. Nie ogłosiła.

Przez trzy godziny redagowała oświadczenie w reakcji na list otwarty Obywateli Kultury i Obywateli Nauki do premier Ewy Kopacz. List - opublikowany wczoraj w "Gazecie Wyborczej" i "Rzeczpospolitej" - jest bardzo ostry i stawia radzie nadzorczej fundamentalne zarzuty: że upolitycznia telewizję publiczną, przeprowadzając nieprzejrzysty konkurs i wykluczając z niego "kandydatów o wysokich kompetencjach, którzy nie reprezentowali interesów partyjnych".
Pozostało 86% tekstu
Twoja przeglądarka nie ma włączonej obsługi JavaScript

Wypróbuj prenumeratę cyfrową Wyborczej

Pełne korzystanie z serwisu wymaga włączonego w Twojej przeglądarce JavaScript oraz innych technologii służących do mierzenia liczby przeczytanych artykułów.
Możesz włączyć akceptację skryptów w ustawieniach Twojej przeglądarki.
Sprawdź regulamin i politykę prywatności.