Wszystkie artykuły
-
Szkolenie pracowników. Jakimi narzędziami można ich wspomóc?
Jak wynika z raportu Hays Poland "Trendy na rynku pracy 2019", ponad połowa pracowników rozważających zmianę pracy jako jeden z powodów wskazuje brak perspektyw rozwoju np. programu szkoleń dla...
-
Jak skutecznie i niedrogo promować firmę w Internecie?
Potęgę internetu znają wszyscy i niejedna firma przekonała się, że bez niego trudno rozwijać działalność czy wzmacniać pozycję swojego biznesu na rynku. Dlatego jeśli do tej pory korzystałeś...
-
Jak skutecznie i niedrogo promować firmę w mediach tradycyjnych?
Jak promować firmę skutecznie i niedrogo? Czy można stworzyć kampanię reklamową, która przyniesie świetne rezultaty, a jednocześnie będzie zrealizowana niedużym kosztem osobowym i finansowym?
-
Jak zaplanować skuteczną kampanię marketingową?
Przeprowadzenie skutecznej kampanii marketingowej wprowadzającej nowy produkt na rynek nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy źle ocenić grupę docelową, do której skierowana jest...
-
Jak budować wizerunek marki w Internecie. Część 4: prezenty firmowe
Nieoczekiwany prezent firmowy, który dołączasz klientom do zakupów to jeden z lepszych sposobów na budowanie wizerunku marki. Taki prezent nie musi się kojarzyć z twoją marką. Najważniejsze żeby...
-
Oszustwa reklamowe online (ad fraud) - czym są i jak się przed nimi chronić?
Oszustwa reklamowe online (ad fraud) z roku na rok stają się coraz bardziej zaawansowane. Hakerzy tworzą i wdrażają ciągle nowe programy, które generują miliardowe zyski dla nich, a dla klientów...
-
Jak budować wizerunek marki w Internecie. Część 3: social media
Trudno dziś wyobrazić sobie prężnie działającą firmę, która nie dba o budowanie wizerunku marki również w mediach społecznościowych. Jest to ważne szczególnie wtedy, gdy nie dysponujesz dużym...
-
Jak budować wizerunek marki w Internecie? Część 2: komunikacja
Prawda jest taka, że nie czytamy zbyt dokładnie treści na stronie. Badania przeprowadzone przez Norman Nielsen Group wskazują, że przeciętny internauta czyta zwykle ok. 20% znajdującego się tam...
-
Outsourcing, czyli jakie usługi firmy zlecają online
W dzisiejszych czasach wiele firm wykorzystuje outsourcing. To nie tylko oszczędność pieniędzy, ale też zapewnienie sobie wsparcia ekspertów. Dlaczego i jakiego typu usługi przedsiębiorcy zlecają...
-
Jak zapewnić bezpieczeństwo marki (brand safety) w Internecie?
To, wśród jakich treści reklamowana jest firma, ma ogromne znaczenie dla jej wizerunku. Jak zadbać o bezpieczeństwo marki (brand safety) i eksponować ją tylko w otoczeniu odpowiednich treści...
-
Jak budować wizerunek marki w Internecie? Część 1: strona internetowa
Nie od dziś wiadomo, że Internet jest głównym źródłem informacji dla niemal wszystkich. Dlatego bardzo ważne jest by twoja firma pojawiła się w sieci i wyróżniła na tle konkurencji. Dowiedz się jak...
-
3 nieoczywiste sposoby na skuteczną reklamę firmy w Internecie (i nie tylko)
Reklamy w Internecie atakują nas zewsząd. Niezwykle trudno jest stworzyć reklamę internetową, która nie zostanie odebrana jak nachalna promocja, a coś więcej: przeżycie, dzieło sztuki albo po prostu...