Na razie polskie nominacje na festiwalu reklamowym w Cannes nie zdobywają statuetek. Nowych jak dotąd nie ma.
Ma pięć przycisków, w tym alarmowy, który natychmiast łączy z mamą. To Fonek - telefon przeznaczony specjalnie dla dzieci. W przyszłym tygodniu trafi na rynek.
Telewizja publiczna ma przestać dzielić swoje programy na części i emitować w przerwach reklamy. Ponadto ma wpłacić pół miliona złotych na Polski Instytut Sztuki Filmowej - zdecydował Sąd Apelacyjny w Warszawie.
Serial ?n1ckola?, który powstał w sieci, wejdzie do ramówki TV4. To już druga produkcja internetowa, która trafia do telewizji
Po dziewięciu latach trudnego związku Time Warner i AOL biorą rozwód. Internetowe ramię zostanie wyodrębnione w osobną spółkę do końca tego roku - zdecydowała rada nadzorcza koncernu.
Od września Robert Kozyra przestanie pełnić funkcję prezesa i dyrektora programowego Radia ZET. Wejdzie natomiast do zarządu Eurozetu.
Amerykański gigant internetowy rozważał zakup gazety, ale zrezygnował z tego pomysłu. Ceny były wysokie, a przejęte zobowiązania zbyt duże - ujawnił Eric Schmidt, prezes Google, w wywiadzie dla ?Financial Times?
Smartfon Palm Pre zadebiutuje w USA już 6 czerwca. W ten sposób jego producent - firma Palm - walczy o odzyskanie dawnej pozycji na rynku inteligentnych telefonów komórkowych.
Brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom, współwłaściciel ?Rzeczpospolitej?, walczy z recesją. Zarząd funduszu jest jednak zdania, że najgorsze rynek ma już za sobą
Wydawnictwo W.A.B. zostanie przejęte przez niemiecką firmę Forum Media 1 stycznia 2010 r.
Wojewódzki sąd administracyjny oddalił skargę TVN na przyznanie dodatkowych naziemnych częstotliwości TV Puls.
Właściciel TVN, Multikina oraz klubu Legia zakończył zeszły rok stratą na poziomie 3,78 mln euro.
Szef rady nadzorczej BBC ostrzega brytyjskich polityków: - Zrobimy wszystko, żeby nie dopuścić do zmniejszenia wpływów z abonamentu.
Wydawca ?Gazety Wyborczej? odnotował w I kwartale zysk netto w wysokości 1,1 mln zł. Zarząd spółki spodziewa się jednak dalszego spowolnienia rynku reklamy.
Niemiecki koncern Axel Springer oczekuje w tym roku poważnego spadku zysków.
Raport domu mediowego Starlink potwierdza recesję na rynku reklamowym. Firmy zwiększyły wydatki jedynie na reklamę w internecie.
Firma obsługująca znany komunikator internetowy jeszcze w maju rozpocznie usługi jako wirtualny operator komórkowy (MVNO).
Reklama porównawcza jest coraz częściej wykorzystywana na polskim rynku. Ale przeważnie znajduje swój finał w sądzie.
Firmy już nie wyczekują, lecz zmniejszają budżety na reklamę. W I kwartale rynek reklamowy skurczył się prawie o 9 proc., czyli o 160 mln zł - wynika z opracowania domu mediowego MPG.
Viviane Reding, unijna komisarz ds. społeczeństwa informacyjnego, zaapelowała do Baracka Obamy o ?nową, bardziej odpowiedzialną, przejrzystą i demokratyczną formę sprawowania wielostronnego zarządu nad internetem?.
Wydawnictwo Bauer porozumiało się z Ruchem w sprawie dystrybucji swoich tytułów. Negocjacje warunków nowej umowy zajęły spółkom prawie cztery miesiące.
Dzięki temu sojuszowi użytkownicy telefonów komórkowych działających w sieci Orange będą mieli łatwiejszy dostęp do największej encyklopedii internetowej na świecie.
Platforma Obywatelska chce ograniczyć finansowanie partii politycznych z budżetu. I proponuje: plakaty wyborcze mogą mieć nie więcej niż dwa metry kwadratowe. - To może rozwinąć korupcję polityczną - ostrzega branża reklamy zewnętrznej.
Spółka Presspublica - wydawca "Rzeczpospolitej", "Parkietu" oraz "Życia Warszawy" - przeprowadzi zwolnienia grupowe. Pracę stracą 144 osoby.
Do chóru wydawców prasowych domagających się opłat za wykorzystanie ich materiałów przez serwisy internetowe dołączył prezes niemieckiego koncernu Axel Springer.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów sprawdza, czy Cyfrowy Polsat nie wymuszał na właścicielach pubów, kin i hoteli zakupu nowych dekoderów
Producenci telewizyjni eksperymentują coraz bardziej odważnie. W tym roku po raz pierwszy premiera nowego serialu odbędzie się w internecie. Dopiero potem trafi on do telewizji.
Firmy wydały na badania rynku i opinii konsumentów w zeszłym roku 636,7 mln zł. To o 6,25 proc. więcej niż rok wcześniej, ale w tym roku będzie trudnej.
Rosyjski minister telekomunikacji ogłosił nową doktrynę internetową. Zakłada ona, że największe spółki działające w sieci mają pozostać pod kontrolą rodzimego kapitału.
Globalne wydatki na reklamę spadną w tym roku o 5,8 proc. Ale wzrosną w przyszłym. Gdzie? Głównie w Chinach - szacuje sieć domów mediowych Carat.
Copyright © Agora SA