Zerwanie linii trakcyjnej na rondzie Solidarności sparaliżowało pół miasta. Przewód uszkodził pięć aut w tym ciężarówkę i autobus. - To cud, że nikomu nic się nie stało - mówią zgodnie eksperci
Najpierw była feta, bo miasto dostało unijną dotację na remont zabytkowego ratusza. Teraz jednak pieniądze trzeba oddać, bo urząd źle zorganizował przetargi. Efekt jest taki, że w Łęczycy nie powstaną nowe drogi.
To, że Polska walczy o zagraniczne inwestycje z Rumunią, to nie nowość. Nasz kraj coraz częściej jednak przegrywa rywalizację z konkurentem z południa. A Rumuni mówią wprost: jesteśmy od was lepsi!
Singapore Airlines: Największy pasażerski samolot świata, luksusowa kabina z podwójnym łóżkiem i... zakaz seksu.
Zamiast wstawać rano do pracy w polu, idą na przystanek autobusowy. Potem godzinka, półtorej i już są w pracy. Kto? Nowa fala pracowników, których ściągają miejskie fabryki.
Budowa Łódzkiego Tramwaju Regionalnego to nie tylko znienawidzone korki. To również katalog pomysłów, z których łódzcy urzędnicy powinni już zawsze korzystać.
Koncern Hutchinson otworzył swoją drugą fabrykę. Produkowane w Łodzi uszczelki trafią do samochodów na całym świecie, m.in. Toyoty i Porsche.
Jerzy Kropiwnicki skrytykował przewoźnika oraz Zarząd Dróg i Transportu. Obydwie instytucje zdaniem władz miasta nie radzą sobie z zapewnieniem łodzianom przyzwoitego dojazdu do pracy i szkół. A prezes MPK nie wie nawet, ile kosztuje bilet.
Łodzianie mogli się w poniedziałek poczuć niczym mieszkańcy stolicy. Niestety, podobieństwa nie odnoszą się do wysokości pensji, a jedynie do długości korków na ulicach.
Na ulice Łodzi wyjechał właśnie pierwszy autobus MPK na gaz ziemnym. Jest cichy, ekologiczny i bardzo bezpieczny. Na razie to tylko testy, ale firma nie wyklucza większych zakupów
I to jeszcze zanim ci zdążą wyjechać na Wyspy. W poniedziałek startuje kampania banku Lloyds TSB, który chce zdobyć przynajmniej 100 tys. nowych klientów z Polski.
Łodzianie będą zarabiali więcej, gdy w mieście pojawią się kolejne firmy potrzebujące pracowników. Władze miasta powinny więc ze wszystkich sił zabiegać o nowych inwestorów i dbać o tych, którzy już w Łodzi są. Dziś oceniamy, jak im to wychodzi.
Narzekamy na nasze zarobki. Czy słusznie? Przecież wzrosły. A jednak tylko jeden procent łodzian deklaruje, że stać ich na wszystko, czego zapragną.
Wystawa japońskich kimon, naczyń oraz zdjęć wzbudziła spore zainteresowanie łodzian. Największą popularnością cieszył się pokaz kształtowania miniaturowych drzewek bonsai.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.