Blog
Jak wynika z raportu Hays Poland "Trendy na rynku pracy 2019", ponad połowa pracowników rozważających zmianę pracy jako jeden z powodów wskazuje brak perspektyw rozwoju np. programu szkoleń dla pracowników. Problem jest tym poważniejszy, że chodzi...
Potęgę internetu znają wszyscy i niejedna firma przekonała się, że bez niego trudno rozwijać działalność czy wzmacniać pozycję swojego biznesu na rynku. Dlatego jeśli do tej pory korzystałeś wyłącznie z marketingu tradycyjnego to czytaj dalej i...
Jak promować firmę skutecznie i niedrogo? Czy można stworzyć kampanię reklamową, która przyniesie świetne rezultaty, a jednocześnie będzie zrealizowana niedużym kosztem osobowym i finansowym?
Przeprowadzenie skutecznej kampanii marketingowej wprowadzającej nowy produkt na rynek nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Wystarczy źle ocenić grupę docelową, do której skierowana jest akcja reklamowa, lub kompletnie nie trafić z...
Nieoczekiwany prezent firmowy, który dołączasz klientom do zakupów to jeden z lepszych sposobów na budowanie wizerunku marki. Taki prezent nie musi się kojarzyć z twoją marką. Najważniejsze żeby sprawiał miłą niespodziankę i był użyteczny lub...
Oszustwa reklamowe online (ad fraud) z roku na rok stają się coraz bardziej zaawansowane. Hakerzy tworzą i wdrażają ciągle nowe programy, które generują miliardowe zyski dla nich, a dla klientów ogromne straty finansowe. Jak działa ten proceder i co...
Trudno dziś wyobrazić sobie prężnie działającą firmę, która nie dba o budowanie wizerunku marki również w mediach społecznościowych. Jest to ważne szczególnie wtedy, gdy nie dysponujesz dużym budżetem na kampanię reklamową czy inne formy promocji.
Prawda jest taka, że nie czytamy zbyt dokładnie treści na stronie. Badania przeprowadzone przez Norman Nielsen Group wskazują, że przeciętny internauta czyta zwykle ok. 20 proc. znajdującego się tam tekstu. Dlatego ważne jest, by myśląc o budowie...
W dzisiejszych czasach wiele firm wykorzystuje outsourcing. To nie tylko oszczędność pieniędzy, ale też zapewnienie sobie wsparcia ekspertów. Dlaczego i jakiego typu usługi przedsiębiorcy zlecają online na zewnątrz?
To, wśród jakich treści reklamowana jest firma, ma ogromne znaczenie dla jej wizerunku. Jak zadbać o bezpieczeństwo marki (brand safety) i eksponować ją tylko w otoczeniu odpowiednich treści internetowych?
Nie od dziś wiadomo, że internet jest głównym źródłem informacji dla niemal wszystkich. Dlatego bardzo ważne jest by twoja firma pojawiła się w sieci i wyróżniła na tle konkurencji. Dowiedz się jak budować wizerunek marki w Internecie by klienci z...
Reklamy w Internecie atakują nas zewsząd. Niezwykle trudno jest stworzyć reklamę internetową, która nie zostanie odebrana jak nachalna promocja, a coś więcej: przeżycie, dzieło sztuki albo po prostu 30 sekund świetnej rozrywki.
Copyright © Agora SA