Gazeta Wyborcza to 3-cia najsilniejsza marka mediowa w Polsce wg rankingu TOP MARKA 2018

red.
21.11.2018 16:15
A A A
Siła marki to kapitał zbudowany na autentyczności i reputacji firmy godnej zaufania klientów: 6 miejsce Gazety Wyborczej w rankingu TOP MARKA 2018.

PGE Polska Grupa Energetyczna, TVN, Polsat, Mercedes, BMW i „Gazeta Wyborcza” – to najsilniejsze brandy na polskim rynku, które znalazły się na czele rankingu Top Marka 2018, przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów oraz Magazyn Press.

Na jego potrzeby przeanalizowano 52 mln materiałów z prasy, internetu i mediów społecznościowych.

Top Marka to największy ranking medialności brandów na polskim rynku. Tegoroczna, XI edycja badania objęła aż 500 marek z 50 branż. Na potrzeby badania przeanalizowano łącznie 1 mln tekstów prasowych, 5 mln internetowych i aż 46 mln postów w mediach społecznościowych opublikowanych w okresie od 1 lipca 2017 roku do 30 czerwca br.

Gazeta Wyborcza to 3-cia najsilniejsza marka mediowa w Polsce.

źrodło: topmarka.press.pl