Screening w modelu programmatic na wyborcza.pl

red.
04.10.2018 09:43
A A A
We wrześniu b.r. Wyborcza.pl, serwis internetowy największego opiniotwórczego dziennika w Polsce, umożliwił swoim klientom emisję screeningu w modelu programmatic.

Emisja screeningu możliwa jest poprzez AdForm, za pomocą którego każdy z reklamodawców korzystających z platformy DSP może w dogodny sposób wyemitować reklamę. Dzięki dobrze stworzonej w oparciu o specyfikację kreacji oraz sprawnemu ustaleniu warunków współpracy z konsultantami Yieldbird, uruchomienie kampanii zajmuje zaledwie kilka minut.

Wyborcza.pl to codzienny wybór czytelników, którzy szukają informacji, opinii, analiz i komentarzy, chcą poszerzać swoją wiedzę i wiadomości o świecie a także poszukują atrakcyjnej rozrywki i praktycznych porad. Wyborcza.pl jest doceniana przez odbiorców oraz pozwala budować oraz utrwalać pożądany przez reklamodawców wizerunek marek, a także produktów.

Serwis Wyborcza.pl pozwala dotrzeć z przekazem reklamowym do ponad 6,6 mln UU miesięcznie.