Reklama w Gazecie Wyborczej

2 miejsce dla Biura Reklamy Gazety Wyborczej w 2016!

GW
29.11.2016 17:00
A A A
2 miejsce dla Biura Reklamy Gazety Wyborczej w 2016!
Wg raportu specjalnego ?Biura Reklamy 2016?, realizowanego przez Kantar Millward Brown na zlecenie Media & Marketing Polska, biuro reklamy Gazety Wyborczej znalazło się na 2 miejscu w kategorii dzienniki.

W 13. edycji rankingu branżowego doceniono przede wszystkim elastyczne i sprawne działanie w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, atrakcyjną ofertę reklamową oraz poczucie bezpieczeństwa.

Firma badawcza Millward Brown, która zrealizowała badanie na zlecenie magazynu „Media & Marketing Polska”, tak podsumowała wynik zespołu sprzedaży Agory: „Na drugim miejscu Agora, która ma atrakcyjną ofertę i skutecznie wspiera klienta w nagłych sytuacjach w trakcie trwania kampanii”.

Bardzo dziękujemy wszystkim reklamodawcom za zaufanie i zapraszamy do realizacji kolejnych projektów.

Biuro Reklamy Gazety Wyborczej i Wyborczej.pl