Nowy plan wydawniczy "Gazety Wyborczej" oraz nowy serwis Wyborcza.pl od 17 października!

red.
17.10.2016 14:43
A A A
"Gazeta Wyborcza" zmienia się wraz ze zwyczajami swoich czytelników. Rozwijamy się wyznaczając nowe trendy.

W prasie
Od 17 października zmienia się plan wydawniczy „Gazety Wyborczej” i jej dodatków.
Stawiamy na mocny poniedziałek i weekend.

embed

Rozpędzamy się w poniedziałek z „Dużym Formatem”, „Ale Historią” i nowym, energetycznym magazynem „Mój Biznes. Ludzie – Praca – Innowacje”. W tygodniku znaleźć będzie można solidne, biznesowo-reporterskie treści o ludziach i firmach.

Weekend to czas na relaks i refleksję. W piątek nadajemy rytm z „Co Jest Grane 24”, „Wyborczą TV” oraz „Tylko Zdrowie”, a w sobotę niezmiennie serwujemy „Wysokie Obcasy” i „Magazyn Świąteczny”.

W online
17 października startuje również nowa Wyborcza.pl
Nowa Wyborcza.pl została tak zaprojektowana, aby odpowiadać na sposób konsumowania treści naszych użytkowników, aby reagować na ich konkretne potrzeby oraz poziom uwagi w ciągu dnia.
Nowa Wyborcza.pl odpowiada na potrzeby rynku reklamowego. Viewability, all screens to formy dopasowane do rytmu dnia, na które stawia.

embed

Szanowni Państwo, rozwój polega na ciągłej zmianie. Zmienia się forma, ale nie zmienia się jakość naszego kontentu. Prosimy pamiętajcie o tym przy planowaniu kampanii reklamowych.

Zapraszamy do współpracy reklamowej.