Poniedziałek

Duży Format

Nasz tygodnik wydajemy w poniedziałki, ale to lektura na co najmniej kilka dni. W Dużym Formacie drukujemy doskonałe reportaże, teksty społeczne, kulturalne i historyczne.

Rok powstania

1993 Magazyn, od 2002 Duży Format

Dzień emisji

poniedziałek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w poniedziałki

118 788 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w poniedziałki

943 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Ale Historia

W nowym poniedziałkowym dodatku Ale Historia, inspirujemy do zadawania pytań i poszukiwania odpowiedzi. Poruszamy kontrowersyjne tematy. Docieramy do nowych faktów. Opisujemy świat, który nas otacza. Pokazujemy wyjątkowe miejsca, dzieła sztuki, zdarzenia kulturalne.

Rok powstania

2012

Dzień emisji

poniedziałek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w poniedziałki

118 788 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w poniedziałki

943 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Wtorek

Mój Biznes. Ludzie - Praca - Innowacje

Nowym, energetycznym tygodnik, pełen solidnych, biznesowo-reporterskie treści. Magazyn opowiadający o ludziach biznesu, ich pomysłach na osiągnięcie sukcesu, barierach, które musieli przełamać oraz o planach, nadziejach, zamierzeniach. Pokazujący firmy, które już odniosły sukces i które udowadniają, że można działać nie tylko na rynku rodzimym, ale i mieć ambicje podbijania zagranicznych.

Rok powstania

2016

Dzień emisji

Wtorek

Sprzedaż Gazety Wyborczej we wtorki

90 714 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej we wtorki

916 000**

Zasięg

edycja krajowa lokalne

Charakter dodatku

branżowy

Piątek

Wyborcza TV

W Wyborczej TV drukujemy programy stacji polskich i zagranicznych, omówienia filmów, streszczenia seriali. Zamieszczamy też wywiady z twórcami telewizyjnymi oraz stałe felietony.

Rok powstania

1990

Dzień emisji

piątek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki

197 969 egz.*

Czytelnictwo Gazety Telewizyjnej

581 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczne

Co Jest Grane 24

W naszym piątkowym dodatku zapowiadamy kulturalne wydarzenia weekendu i nadchodzącego tygodnia. Piszemy o premierach filmowych i teatralnych, koncertach, wystawach, prezentujemy restauracje i kluby.

Rok powstania

1995, od 20.11.2015 nowa makieta

Dzień emisji

piątek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki

197 969 egz.*

Czytelnictwo GAZETY WYBORCZEJ W PIĄTKI

1 043 000**

Zasięg

sieciowy, rozszerzony, lokalny

Charakter dodatku

przewodnik kulturalny nadchodzącego tygodnia

Tylko Zdrowie

Tylko Zdrowie to wiarygodne źródło informacji na temat chorób, odkryć naukowych, służby zdrowia, praw pacjenta i zdrowego stylu życia. To pomoc dla czytelników w skomplikowanym systemie służby zdrowia. W każdym numerze znajdą się także poradniki dotyczące diety i fitnessu.

Rok powstania

2014

Dzień emisji

piątek

Sprzedaż Gazety Wyborczej w piątki

197 969 egz.*

Czytelnictwo GAZETY WYBORCZEJ W PIĄTKI

1 043 000**

Zasięg

edycja krajowa lokalne

Charakter dodatku

TEMATYCZNY

Sobota

Wysokie Obcasy

W Wysokich Obcasach piszemy o sprawach codziennych i o sprawach niezwykłych, publikujemy portrety kobiet niekoniecznie, znanych z pierwszych stron gazet.

Rok powstania

1999

Dzień emisji

sobota

Sprzedaż Gazety Wyborczej w soboty

157 752 egz.*

Czytelnictwo Wysokich Obcasów

531 000**

Zasięg

edycja krajowa

Charakter dodatku

tematyczny

Magazyn Dom

Sobotni Magazyn Dom to reportaż o mieszkaniowych wyborach Polaków, felietony, poradniki i aktualna oferta mieszkaniowa lokalnych deweloperów.

Rok powstania

2016

Dzień emisji

sobota

Sprzedaż Gazety Wyborczej w soboty

157 752 egz.*

Czytelnictwo Gazety Wyborczej w soboty

937 000***

Zasięg

edycja krajowa, lokalna

Charakter dodatku

tematyczny

  • *Dane: ZKDP, I-X 2017, rozpowszechnianie płatne razem w dni tygodnia, autoprezentacja, opracowanie Agora S.A.
  • **Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, realizacja Kantar MillwardBrown, I-X 2017, N=16 635, czytelnictwo poszczególnych wydań Gazety Wyborczej według wskaźnika CDT (Czytelnictwo Dni Tygodnia), czytelnictwo Gazety Telewizyjnej i Wysokich Obcasów według wskaźnika CPW (Czytelnictwo Przeciętnego Wydania), opracowanie Agora S.A.

Informacja

  • Uprzejmie informujemy, że przedstawiane w tym serwisie informacje o ofercie reklamowej skierowane są i dotyczą przede wszystkim przedsiębiorców i instytucji. W celu uzyskania informacji o naszych usługach dla konsumentów (czyli niezwiązanych bezpośrednio z Państwa działalnością gospodarczą lub zawodową), prosimy o kontakt tel. (22) 555 55 55 lub e-mail reklama@agora.pl