Polub nas na Facebooku

To, co nosisz, prezentuje cię światu. Zwłaszcza dziś, gdy kontakty międzyludzkie są tak szybkie. Moda to język natychmiastowego porozumienia - twierdzi Miuccia Prada, projektantka, która z rodzinnej firmy kaletniczej uczyniła globalne imperium. Przekonanie, że to, jak się ubieramy, odbija społeczne, ekonomiczne i polityczne przemiany, to dla teoretyków punkt wyjścia do badania trendów w ubiorze jako kulturowego fenomenu.

Jak jednak interpretują to millennialsi, pokolenie urodzone na przełomie lat 80. i 90., które nie tylko pełnymi garściami z mody czerpie, lecz też coraz silniej zaczyna ją kształtować? Które społeczne transformacje wywierają najsilniejszy wpływ na myślenie o modzie i ubraniach wkraczającego w dorosłość pokolenia?

Oto pięć idei, które odmieniają współczesną modę.

Idea 1.

Marketing jest passé - stawiamy więc na produkt!
Pozostało 90% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej