Prenumeraty cyfrowe

Prenumerata cyfrowa Gazety Wyborczej

  • Czym jest prenumerata cyfrowa Wyborczej

    Do tej pory nasi Czytelnicy mieli do wyboru dwa rodzaje prenumeraty: Podstawową i Premium. W 2021 postanowiliśmy poszerzyć ofertę: dla tych, którzy traktują „Wyborczą” jako „swoją gazetę”, tworzymy trzeci pakiet - Klubowy. Zmieniły się także pierwsze dwa: nowy pakiet Podstawowy zadowoli Prenumeratorów szukających informacji, opinii i dziennikarskich śledztw, a nowy pakiet Premium poszerzamy o rarytas dla miłośników literatury, czyli „Książki” Magazyn do czytania” oraz większą dawkę tekstów naszych europejskich partnerów („Die Welt”, „Le Figaro”, „El Pais”, „La Reppublica” i inni).

    Od stycznia 2021 możesz wybrać spośród trzech pakietów – Podstawowego, Premium i Klubowego.

    Podstawowy jest idealny dla tych, którzy chcą trzymać rękę na pulsie, którzy potrzebują szybkich i wiarygodnych informacji o Polsce, świecie, gospodarce, kulturze, nauce, sporcie. Daje dostęp do tekstów informacyjnych, opinii redakcji i ekspertów oraz możliwość komentowania.

    Pakiet Premium jest dla tych, którzy chcą czytać wszystko, co publikuje Wyborcza.pl. Są tu pełne wiadomości z pakietu podstawowego, a dodatkowo informacje z Twojej okolicy (mamy 27 serwisów lokalnych), wywiady i reportaże z magazynów (np. Duży Format, czy Wolna Sobota), dostęp do portalu WysokieObcasy.pl. Nowością jest możliwość czytania tekstów z „Książek”, czyli najlepszego w Polsce magazynu o literaturze oraz artykułów od naszych europejskich partnerów (m.in. z Die Welt, Le Figaro czy El Pais).

    Pakiet Klubowy stworzyliśmy dla tych Czytelników, dla których „Wyborcza” to coś więcej, niż publikowane artykuły. Dlatego Członkinie i Członkowie Klubu - poza wszystkim, co w pakiecie Premium - mają bezpośredni kontakt z redakcją, zaproszenia na ekskluzywne spotkania i dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich. Do tego dostęp do naszego archiwum (z ponad 4 mln artykułów od 1989 r.!), a w prezencie na powitanie jeszcze 3 miesiące darmowego dostępu do podcastów radia Tok FM.

    Zarówno w pakiecie Premium, jak i Klubowym, wszystkie dostępne artykuły możesz czytać nie tylko na komputerze i w przeglądarce na telefonie, ale także w aplikacji na smartfonie lub tablecie.

  • Jak korzystać z prenumeraty z możliwością obdarowania dwóch osób?

    Zdecyduj, z kim chcesz się podzielić Twoim dostępem do prenumeraty. W ramach pakietu Wyborcza Klubowy możesz obdarować dwie osoby, wystarczy, że wpiszesz ich maile podczas dokonywania zakupu. Możesz pominąć ten krok i powrócić do niego później w Moim Koncie. W każdej chwili możesz zmienić osoby, z którymi dzielisz prenumeratę, kontaktując się mailowo lub telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak korzystać z prenumeraty jako osoba, której przydzielono dostęp w ramach pakietu Klubowego?

    Aby korzystać z prenumeraty Wyborcza.pl aktywuj dostęp przez linka, który otrzymałeś w mailu.

  • Nie mogę się zalogować.

    Sprawdź, czy:
    - masz wyłączony caps lock;
    - podajesz prawidłowy adres mailowy; trzeba podać taki, na który zostało założone konto;
    - wpisujesz dane w dobrym miejscu; na stronach serwisów Gazety Wyborczej (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, strony lokalne, np. Warszawa.wyborcza.pl) miejsce do logowania znajduje się w prawym górnym rogu ekranu - to hasło: Logowanie, a na urządzeniach mobilnych to ikonka postaci w kółeczku, która po tapnięciu rozwinie się i pokaże przycisk Zaloguj się.

    Jeżeli żadna z tych podpowiedzi nie pomogła rozwiązać problemu, prosimy o kontakt e-mailowy: pomoc@wyborcza.pl lub telefoniczny: (+48) 22 555 54 55.

  • Zalogowałem się, ale nie mogę czytać artykułów.

    Sprawdź, czy jesteś zalogowany.

    - jeśli tak, to w prawym górnym rogu ekranu zobaczysz swój e-mail (ten sam, którego użyłeś, kupując pakiet);

    - jeśli nie jesteś zalogowany, kliknij w prawym górnym rogu ekranu w hasło: Logowanie, a na urządzeniach mobilnych to ikonka postaci w kółeczku, która po tapnięciu rozwinie się i pokaże przycisk Zaloguj się; następnie podaj e-mail i hasło.

    - jeżeli nie pamiętasz hasła możesz je ustawić na nowo. Zrobisz to na stronie logowania: poniżej przycisku Zaloguj się kliknij w link Nie pamiętam hasła. Poprosimy Cię o podanie swojego adresu e-mail, który podałeś przy zakupie prenumeraty i na ten adres e-mail wyślemy link do ustawienia hasła na nowo.

    Pamiętaj - zawsze możesz je zmienić na łatwiejsze do zapamiętania. Żeby to zrobić, wejdź po zalogowaniu do zakładki ustawień konta, tam znajduje się opcja Zmień hasło, która poprowadzi Cię dalej.

    Jeżeli żadna z tych podpowiedzi nie pomogła rozwiązać problemu, prosimy o kontakt e-mailowy: pomoc@wyborcza.pl lub telefoniczny: (+48) 22 555 54 55.

    Jeżeli jesteś zalogowany, ale nadal nie masz dostępu do artykułów, prosimy o kontakt e-mailowy: pomoc@wyborcza.pl lub telefoniczny: (+48) 22 555 54 55.

  • Co to jest autoodnowienie prenumeraty cyfrowej?

    W autoodnowieniu prenumeraty (płatności cyklicznej) opłata za prenumeratę jest pobierana automatycznie co ustalony okres (np. co 28 dni, co 366 dni) z Twojego konta za pomocą karty debetowej, kredytowej, PayPal lub płatności "płać z rachunkiem za telefon".
    Pierwsza opłata zostanie pobrana od razu w dniu zakupu, a następne co ustalony okres.
    Opłata jest pobierana do odwołania i dostęp do Wyborczej będziesz mieć tak długo, jak zechcesz.
    Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem nowego okresu.

  • Jak wyłączyć autoodnowienie prenumeraty cyfrowej?

    Z prenumeraty możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Wystarczy, że zalogujesz się na Moje Konto na Wyborcza.pl, a w zakładce Przegląd wybierzesz opcję rezygnacji z płatności cyklicznych.

    Jeżeli nie chcesz, aby pakiet został przedłużony o kolejny okres rozliczeniowy, anuluj subskrypcję (płatność odnawialną) najpóźniej na 48h przed rozpoczęciem nowego okresu.

    Możesz też zrezygnować z prenumeraty kontaktując się mailowo lub telefonicznie z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    Dodatkowo wybierając metodę płatności "płać z rachunkiem za telefon" oprócz wyżej opisanych sposobów rezygnacji masz możliwość rezygnacji wysyłając bezpłatnego SMSa o treści: STOP WYBORCZAPL na numer 80555.

    W przypadku pytań dotyczących płatności lub problemów z zatrzymaniem opcji płatności cyklicznej, prosimy o kontakt drogą e-mailową na adres pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Jak zrezygnować z prenumeraty cyfrowej?

    Prosimy o zgłoszenie decyzji o rezygnacji drogą e-mailową na adres pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

    Jeśli masz prenumeratę autoodnawialną, możesz zrezygnować poprzez link dostępny w Moje konto (szczegóły w odpowiedzi na pytanie powyżej “Jak wyłączyć autoodnowienie prenumeraty cyfrowej?”).

    Po pomyślnym wyłączeniu opłaty cyklicznej, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wyłączenia autoodnowienia.

    W przypadku pytań dotyczących płatności lub problemów z zatrzymaniem opcji płatności cykliczne, prosimy o kontakt drogą e-mailową na adres pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

    Dziękujemy, że korzystałeś z prenumeraty Wyborczej. Żałujemy, że nie jesteś zainteresowany kontynuacją. Bylibyśmy zobowiązani, gdybyś zechciał wysłać nam na adres listy@wyborcza.pl krótką informację o powodach rezygnacji. Pomożesz nam stworzyć w przyszłości ofertę lepiej spełniającą Twoje oczekiwania.

  • Zapomniałem hasła/chcę zmienić hasło.

    Jeżeli nie pamiętasz hasła lub chcesz je ustawić na nowo, zrobisz to na stronie logowania do serwisu: poniżej przycisku Zaloguj się kliknij w link Nie pamiętam hasła. Po przejściu na tę stronę poprosimy Cię o podanie swojego adresu e-mail, który podałeś przy zakupie prenumeraty i na ten adres e-mail wyślemy link do ustawienia hasła na nowo.

    W przypadku problemów z hasłem, skontaktuj się z centrum pomocy pod adresem e-mail pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Czy mogę dostać fakturę?

    Fakturę za wybrany pakiet można pobrać samemu w dziale "Moje konto" (dostępnym z nawigacji po zalogowaniu się) w zakładce Historia pojawi się link "Pobierz fakturę". Po kliknięciu w "Pobierz fakturę" i postępuj zgodnie z instrukcją. Po zakończeniu procesu FV zostanie wysłana na Twój adres e-mail.

    Jeśli chcesz uzyskać duplikat FV skontaktuj się z Centrum Pomocy pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Czy mogę korzystać z prenumeraty na innych urządzeniach?

    Dostęp do prenumeraty cyfrowej Wyborczej jest możliwy z dowolnego komputera lub urządzenia z dostępem do internetu. Do zalogowania się są wymagane jedynie login i hasło.

  • Jak mogę włączyć obsługę plików cookies w przeglądarce?

    Instrukcja obsługi plików cookies w przeglądarkach:

    Internet Explorer 7 dla systemu Windows
    Kliknij u góry okna Internet Explorera w: Narzędzia
    Kliknij następnie: Opcje internetowe
    Kliknij kartę: Prywatność
    Kliknij: Zaawansowane
    Wybierz: Zastąp automatyczną obsługę plików cookie
    Wybierz: Zaakceptuj i kliknij: OK

    Firefox 3 dla systemu Windows
    Kliknij menu: Narzędzia
    Kliknij: Opcje
    Na górnym panelu kliknij ikonę: Prywatność
    Ustaw opcję: Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika
    Wybierz: Akceptuj ciasteczka z innych witryn, i upewnij się, że jest ustawione na: Aż wygasną

    Google Chrome dla systemu Windows
    Wybierz klucz, ikona w prawym górnym rogu
    Wybierz: Ustawienia
    Kliknij na: Pokaż ustawienia zaawansowane
    Kliknij przycisk: Ustawienia treści w sekcji Prywatność
    Zaznacz: Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie, i kliknij: OK

    Internet Explorer 6 dla systemu Windows
    Kliknij u góry okna Internet Explorera w: Narzędzia
    Kliknij polecenie: Opcje internetowe
    Wybierz kartę: Prywatność
    Przesuń suwak ustawień do pozycji: Akceptowanie wszystkich plików cookie
    Kliknij: OK

    Opera 9 dla systemu Windows
    W przeglądarce Opera kliknij menu: Narzędzia (na słowie Opera, w lewym górnym rogu)
    Kliknij polecenie: Ustawienia, a następnie: Preferencje
    Kliknij kartę: Zaawansowane
    Z menu po lewej wybierz: Ciasteczka, i zaznacz opcję: Akceptuj ciasteczka
    Kliknij: OK

    Safari dla systemu Apple OS X
    Kliknij: Safari menu
    Kliknij: Preferencje
    Kliknij: Bezpieczeństwo
    W polu: Akceptuj pliki cookie wybierz: Zawsze

    Firefox 3 dla systemu Apple OS X
    Przejdź do menu rozwijanego: Firefox
    Wybierz opcję: Preferencje
    Kliknij ikonę: Prywatność
    Ustaw opcję: Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika
    Upewnij się, że: Akceptuj ciasteczka z innych witryn niż odwiedzane jest zaznaczone

  • Potrzebuję pomocy, co robić?

    Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy: pomoc@wyborcza.pl i opisanie sytuacji. Niezwłocznie zajmiemy się zgłoszeniem i rozwiążemy problem.