Prenumeraty cyfrowe

Prenumerata cyfrowa Gazety Wyborczej i abonament Piano

  • Przywileje dla prenumeratorów

    Dla prenumeratorów pakietu Premium partnerzy Wyborczej przygotowali ciekawe propozycje zniżek na książki, autobooki, ebooki . Zachęcamy do zapoznania się z aktualną ofertą i skorzystania z przysługujących promocji.

  • Czym jest prenumerata cyfrowa Wyborczej

    W prenumeracie cyfrowej Wyborczej możesz wybrać jeden z trzech pakietów, sprawdź szczegóły oferty .


    Pakiety cyfrowe Wyborczej to dostęp wszystkich treści Gazety Wyborczej na wszystkie urządzenia (od komputerów, przez czytniki, po tablety i smartfony) i w dowolnej formie (serwisy internetowe, aplikacje, pdf do przglądania online):

    1. pakiet Wyborcza: otwiera dostęp do treści w serwisach Gazety Wyborczej (Wyborcza.pl, Wysokieobcasy.pl. Wyborcza.biz, Biqdata.pl oraz 22 serwisy lokalne Wyborczej) - na komputerze, tablecie i smartfonie w przeglądarce internetowej.;

    2. pakiet Wyborcza Premium: nieograniczony dostęp do serwisów Gazety Wyborczej, wydań na e-czytniki, ale również aplikacje Gazety i jej dodatków (np. Wysokie Obcasy, Duży Format, Ale Historia) na telefony i tablety z systemem Android oraz na iPada i iPhone'a. Abonenci pakietu Wyborcza Premium otrzymują też w prezencie aplikacje czasopism na tablety: Wysokie Obcasy Ekstra i Książki. Magazyn do czytania.

  • Nie mogę się zalogować.

    Sprawdź, czy:
    - masz wyłączony caps lock;
    - podajesz prawidłowy adres mailowy; trzeba podać taki, na który zostało założone konto;
    - wpisujesz dane w dobrym miejscu; na stronach serwisów Gazety Wyborczej (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Wysokieobcasy.pl, strony lokalne, np. Warszawa.gazeta.pl) miejsce do logowania znajduje się w prawym górnym rogu ekranu - to niebieskie hasło: Zaloguj się.

    Jeżeli żadna z tych podpowiedzi nie pomogła rozwiązać problemu, prosimy o kontakt e-mailowy: pomoc@wyborcza.pl lub telefoniczny: (+48) 22 555 54 55.

  • Zalogowałem się, ale nie mogę czytać artykułów.

    Sprawdź, czy jesteś zalogowany.
    - jeśli tak, to w prawym górnym rogu ekranu zobaczysz swój e-mail (ten sam, którego użyłeś, kupując pakiet) oraz datę wygaśnięcia Twojej prenumeraty;
    - jeśli nie jesteś zalogowany, kliknij w prawym górnym rogu ekranu w niebieskie hasło: Zaloguj się, podaj e-mail i hasło.
    - jeżeli nie pamiętasz hasła, znajdziesz je w e-mailu, który dostałeś po zakupie prenumeraty. Pamiętaj - zawsze możesz je zmienić na łatwiejsze do zapamiętania. Żeby to zrobić, kliknij w swój adres e-mail widoczny w prawym górnym rogu ekranu. Zostaniesz przeniesiony do zakładki ustawień konta.

    Jeżeli jesteś zalogowany, ale nadal nie masz dostępu do artykułów, prosimy o kontakt e-mailowy: pomoc@wyborcza.pl lub telefoniczny: (+48) 22 555 54 55.

  • Co to jest autoodnowienie prenumeraty cyfrowej?

    Prenumerata cyfrowa Wyborczej jest autoodnawialna, jeśli zapłaciłeś kartą kredytową lub poprzez system PayPal.

    Autoodnowienie oznacza automatyczne pobieranie z konta zapłaty za prenumeratę na kolejny taki sam okres (np. kupiłeś prenumeratę na miesiąc z autoodnowieniem - po miesiącu zostanie ona automatycznie przedłużona na kolejny miesiąc, a Twoja karta lub konto PayPal zostanie obciążone opłatą za pakiet, którego używasz).

  • Jak wyłączyć autoodnowienie prenumeraty cyfrowej?

    a) jeżeli zakupiłeś pakiet przed 9.06.2015
    Wyszytkie płatności autoodnawialne zostały automatycznie wyłączone w dniu 9.06.2015. Aby na nowo włączyć opcję autoodnowienia prenumeraty należy wykupić nową prenumeratę z opcją płatności autooodnawialne na stronie prenumerata.wyborcza.pl

    b) jeżeli zakupiłeś pakiet po 9.06.2015 należy wejść na stronę "Moje konto" i w zakładce "Przegląd" w sekcji "Aktywne prenumeraty" kliknąć link rezygnacji z płatności cyklicznych.
    Po pomyślnym wyłączeniu opłaty cyklicznej, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wyłączenia autoodnowienia.
    W przypadku pytań dotyczących płatności lub problemów z zatrzymaniem opcji płatności cykliczne, prosimy o kontakt drogą e-mailową na adres pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Jak zrezygnować z prenumeraty cyfrowej?

    Dziękujemy, że korzystałeś z prenumeraty Wyborczej. Żałujemy, że nie jesteś zainteresowany kontynuacją. Bylibyśmy zobowiązani, gdybyś zechciał wysłać nam na adres czytelnicy@wyborcza.pl krótką informację o powodach rezygnacji. Pomożesz nam stworzyć w przyszłości ofertę lepiej spełniającą Twoje oczekiwania.

    Jeżeli zakupiłeś pakiet przed 9.06.2015
    Wyszytkie płatności autoodnawialne zostały automatycznie wyłączone w dniu 9.06.2015. Aby na nowo włączyć opcję autoodnowienia prenumeraty należy wykupić nową prenumeratę z opcją płatności autooodnawialne na stronie prenumerata.wyborcza.pl

    Jeżeli zakupiłeś pakiet po 9.06.2015 należy wejść na stronę "Moje konto"i w zakładce "Przegląd" w sekcji "Aktywne prenumeraty" kliknąć link rezygnacji z płatności cyklicznych.
    Po pomyślnym wyłączeniu opłaty cyklicznej, otrzymasz e-mail z potwierdzeniem wyłączenia autoodnowienia.

    W przypadku pytań dotyczących płatności lub problemów z zatrzymaniem opcji płatności cykliczne, prosimy o kontakt drogą e-mailową na adres pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Zapomniałem hasła/chcę zmienić hasło.

    Jeżeli zakupiłeś pakiet przed 9.06.2015
    Hasło dostępu można zmienić po zalogowaniu się w dziale "Moje konto".

    Jeżeli zakupiłeś pakiet po 9.06.2015
    Należy przejść do "Moje konto" i zmienić hasło w zakładce "Ustawienia".

    W przypadku problemów z hasłem, skontaktuj się z centrum pomocy pod adresem e-mail pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Czy mogę dostać fakturę?

    Jeżeli zakupiłeś pakiet przed 9.06.2015
    Fakturę za wybrany pakiet można wystawić sobie samemu w dziale "Moje konto". Po zalogowaniu się do systemu i wejściu do konta pojawi się opcja "Dane do faktury". Po wpisaniu danych firmy czy też instytucji, fakturę można ściągnąć w formacie pdf z działu "Historia opłat".

    Jeżeli zakupiłeś pakiet po 9.06.2015
    Fakturę za wybrany pakiet można pobrać samemu w dziale "Moje konto" w zakładce "Historia". Po kliknięciu w "Pobierz fakturę" i postępuj zgodnie z instrukcją. Po zakończeniu procesu FV zostanie wysłana na Twój adres e-mail.

    Jeśli chcesz uzyskać duplikat FV skontaktuj się z Centrum Pomocy pomoc@wyborcza.pl lub telefonicznie +48 22 555 54 55.

  • Czy mogę korzystać z prenumeraty na innych urządzeniach?

    Dostęp do prenumeraty cyfrowej Wyborczej jest możliwy z dowolnego komputera lub urządzenia z dostępem do internetu. Do zalogowania się są wymagane jedynie login i hasło

  • Jak mogę włączyć obsługę plików cookies w przeglądarce?

    Instrukcja obsługi plików cookies w przeglądarkach:

    Internet Explorer 7 dla systemu Windows
    Kliknij u góry okna Internet Explorera w: Narzędzia
    Kliknij następnie: Opcje internetowe
    Kliknij kartę: Prywatność
    Kliknij: Zaawansowane
    Wybierz: Zastąp automatyczną obsługę plików cookie
    Wybierz: Zaakceptuj i kliknij: OK

    Firefox 3 dla systemu Windows
    Kliknij menu: Narzędzia
    Kliknij: Opcje
    Na górnym panelu kliknij ikonę: Prywatność
    Ustaw opcję: Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika
    Wybierz: Akceptuj ciasteczka z innych witryn, i upewnij się, że jest ustawione na: Aż wygasną

    Google Chrome dla systemu Windows
    Wybierz klucz, ikona w prawym górnym rogu
    Wybierz: Ustawienia
    Kliknij na: Pokaż ustawienia zaawansowane
    Kliknij przycisk: Ustawienia treści w sekcji Prywatność
    Zaznacz: Zezwalaj na przechowywanie danych lokalnie, i kliknij: OK

    Internet Explorer 6 dla systemu Windows
    Kliknij u góry okna Internet Explorera w: Narzędzia
    Kliknij polecenie: Opcje internetowe
    Wybierz kartę: Prywatność
    Przesuń suwak ustawień do pozycji: Akceptowanie wszystkich plików cookie
    Kliknij: OK

    Opera 9 dla systemu Windows
    W przeglądarce Opera kliknij menu: Narzędzia (na słowie Opera, w lewym górnym rogu)
    Kliknij polecenie: Ustawienia, a następnie: Preferencje
    Kliknij kartę: Zaawansowane
    Z menu po lewej wybierz: Ciasteczka, i zaznacz opcję: Akceptuj ciasteczka
    Kliknij: OK

    Safari dla systemu Apple OS X
    Kliknij: Safari menu
    Kliknij: Preferencje
    Kliknij: Bezpieczeństwo
    W polu: Akceptuj pliki cookie wybierz: Zawsze

    Firefox 3 dla systemu Apple OS X
    Przejdź do menu rozwijanego: Firefox
    Wybierz opcję: Preferencje
    Kliknij ikonę: Prywatność
    Ustaw opcję: Program Firefox na wartość: będzie używał ustawień użytkownika
    Upewnij się, że: Akceptuj ciasteczka z innych witryn niż odwiedzane jest zaznaczone

  • Potrzebuję pomocy, co robić?

    Prosimy o kontakt z naszym działem pomocy: pomoc@wyborcza.pl i opisanie sytuacji. Niezwłocznie zajmiemy się zgłoszeniem i rozwiążemy problem.

Formularz kontaktowy

Czekamy na Twoje opinie