Polski biustonosz podbija świat

Anna Kiedrzynek, Zdjęcia: Piotr Wolski, Montaż: Piotr Putko Dźwięk: Marcin Tynkowski
31.05.2016 00:21
Na początku uszycie jednego biustonosza zajmowało 11 osobom cały dzień. W tej chwili firma Corin prężnie prosperuje, zaopatrując w bieliznę kraje na całym świecie.

- Jesteśmy producentem, który bardzo szeroko dostosowuje się do różnych rynków. A żeby istnieć na tych rynkach musimy być mocno elastyczni, by móc zaspokoić wszelkie potrzeby - mówi Bogumiła Jakubczak, szefowa działu handlowego.

Firma Corin na rynku obecna jest od 20 lat. Wyroby sprzedawane są w krajach Europy, Azji, Ameryki, a nawet Afryki. Największe rynki zbytu to np. Francja, Belgia, Holandia, Niemcy, Rosja, Izrael, Malezja, Singapur i USA. Przedsiębiorstwo co roku wystawia się na targach w Paryżu, Lyonie i Moskwie.

Materiał powstał w ramach projektu 'Firma otwarta na świat', którego osią będą małe i średnie polskie firmy, które swoją działalność rozszerzają lub próbują rozszerzyć poza granice naszego kraju. Pokażemy też problemy, z którymi borykają się polscy przedsiębiorcy. Więcej o projekcie można przeczytać Tutaj
A A A Pole? znajomemu     Wydrukuj     Podyskutuj na forum
  • Firma otwarta na świat

    Osią projektu będą małe i średnie polskie firmy, które swoją działalność rozszerzają lub próbują rozszerzyć poza granice naszego kraju.

    W naszych publikacjach pokażemy, jakie bariery napotykają w swojej działalności, dlaczego wyjście z produktami, usługami zagranicę pozwala lepiej rozwijać się także na rynku rodzimym, jakie są korzyści z umiędzynarodowienia działalności.

    Napiszemy także, jakie usługi, produkty, półprodukty małe firmy importują i dlaczego.

    Czy internet pomaga "wyjść firmom na świat", czyli jak radzą sobie firmy skupiające swoją działalność w sieci.