Bank BGŻ BNP Paribas wspiera sąsiedzki biznes

Materiał Partnera
11.05.2016 09:37
A A A
W Banku BGŻ BNP Paribas rozpoczęła się ogólnopolska kampania skierowana do mikroprzedsiębiorstw - "Wspierajmy sąsiedzki biznes". Bank w ten sposób zachęca do korzystania z produktów i usług oferowanych przez lokalne, małe firmy.
Celem kampanii jest promocja usług lokalnych biznesów, które są prowadzone w sąsiedztwie oddziałów Banku BGŻ BNP Paribas. Do 30 maja bank zachęca przedsiębiorców do dołączenia do akcji - przygotowania promocyjnej oferty sąsiedzkiej dla swoich klientów, np. zniżek i bonusów, oraz do oznaczenia swoich sklepów i punktów usługowych materiałami promującymi akcję. Bank zapewnia zestaw materiałów marketingowych oraz promocję w mediach. Od 31 maja do 6 czerwca będzie trwał Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu, w trakcie którego bank będzie promował robienie zakupów i korzystanie z usług małych, lokalnych firm.

- Bank BGŻ BNP Paribas organizuje szereg akcji na rzecz lokalnych społeczności, które wpisują się w naszą długofalową strategię - być blisko lokalnych społeczności. Ta akcja skierowana jest do małych firm, które najczęściej działają lokalnie i cenią sobie bank rozumiejący ich potrzeby. Bank BGŻ BNP Paribas nie tylko oferuje produkty dostosowane do oczekiwań małych firm, ale również jest dobrym sąsiadem przedsiębiorców - powiedział Karol Kamas, dyrektor biura komunikacji marketingowej w Banku BGŻ BNP Paribas.

Kampania marketingowa została zaplanowana w radiu, lokalnej prasie, internecie, w mediach społecznościowych i outdorze.

Dodatkowo została przygotowana specjalna strona internetowa www.sasiedzkibiznes.pl. Firmy i konsumenci znajdą tam szczegółowe informacje na temat akcji, korzyści płynących z udziału w niej oraz będą mogli za jej pośrednictwem zgłosić swoją firmę. Strona będzie źródłem informacji o przygotowanych promocjach oraz ofertach specjalnych na Tydzień Sąsiedzkiego Biznesu.

  • Znamy już Polskie Firmy Przyszłości

    Przez trzy miesiące prowadziliśmy akcję Polska Firma Przyszłości. Pokazywaliśmy polski biznes, jego mocne i słabe punkty. Przedstawialiśmy ludzi - liderów mikro: małego i średniego biznesu. W specjalnym Rankingu Polska Firma Przyszłości kapituła konkursu wyłoniła najlepsze mikrofirmy oraz z sektora MSP w kategorii Lider Produkcji oraz Lider Usług. Na gali finałowej, która odbyła się wczoraj, poznaliśmy laureatów ogólnopolskich i zwycięzców regionalnych.

    Poznajcie PEŁNĄ LISTĘ laureatów regionalnych i ogólnopolskich Rankingu.