Przez kilkanaście lat profesjonalnie zajmowała się promocją marek. Współtworzyła strategie marketingowe dla takich firm jak Bakoma, Hoop Cola, Bols, Mixelectronics, Herbapol, Ernst&Young, Tymbark. Pracowała w agencjach reklamowych w Krakowie i Warszawie.

Karierę zawodową rozpoczynała na programie menedżerskim w firmie British American Tobacco.
Ukończyła zarządzanie międzynarodowe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie, zarządzanie zasobami ludzkimi na UJ, psychologię reklamy na UW oraz szkołę strategów SAR o specjalności strategia marki. Zdobyła także licencjat w holenderskiej uczelni biznesowej Avans Hogeschool.

Ponad 5 lat temu stworzyła platformę sprzedażowo - promocyjną dekoeko.com i opracowała unikatową ofertę upcykling marki, skierowaną do firm i korporacji. Ekologia, upcykling oraz zrównoważony rozwój jest jej pasją, która stała się także zawodowym wyzwaniem.

Finalistka TheNextWomen Pitch competition oraz European Women Challenge. Absolwentka najlepszego w Europie programu akceleracyjnego Startupbootcamp Commerce w Amsterdamie. Forbes umieścił firmę Deko Eko jako jedną z 60 najlepiej rokujących firm, prowadzonych przez kobiety na świecie. Wysokie Obcasy umieściły Agatę Frankiewicz jako jedną z "50 śmiałych kobiet 2018 roku zmieniających świat na lepsze”.