Zajmuje się różnymi formami projektowania graficznego, od okładek poezji po projekty wystaw.

Ukończył z wyróżnieniem pracownię plakatu u prof. Macieja Urbańca na Wydziale Grafiki, ale aneks, czyli drugi dyplom, robił z rysunku. Zaraz po studiach założył z przyjaciółmi prywatną Galerię Z.O.O. Mieli w niej wystawy m.in. Jacek Sempoliński, Jacek Sienicki, Czesław Radzki, naprzemiennie z młodymi, dziś już uznanymi twórcami lub przeciwnie, dziś zaangażowanymi w zgoła inne sprawy niż rysunek.

Uczył się, współtworząc „Dom i Wnętrze”. Pracował w agencjach marketingowych McCann i DDB, stworzył Garaż Creative Boutique.

Założył własną agencję Brandy Design, w której skupia się na komunikacji przez design. Komunikatem może być plakat, ale może być nim projekt i oprawa wystawy, opakowanie albo nowa identyfikacja firmy. Pracował z markami takimi jak Czysta de Luxe, Cydr Lubelski, Stock Prestige, Dobra Kaloria, Day Up, Rock Radio, uczestniczył w rebrandingu Żołądkowej Gorzkiej, Octimu, Chias, J.A.Baczewskiego czy organizacji jak Polska Organizacja Turystyczna, Komitet Ochrony Praw Dziecka.

Od 10 lat prowadzi na ASP Pracownię Projektowania Opakowań i Marek jako pole eksperymentów i wyjścia w przyszłość. Razem ze studentami zajmował się w niej zagadnieniami takimi jak opakowania na żywność z insektów, opakowania na żywność w podróży na Marsa.

Walczy o redukcję plastiku, projektuje dla ludzi starszych lub niedowidzących, stara się minimalizować odpady, głosi konieczność zmiany w podejściu do opakowań.