Szczęśliwe firmy

  • Tomasz Czoik

    Rusza cykl "Szczęśliwe firmy". Przyjrzymy się najlepszym na rynku

    Czy zadowolony pracownik oznacza również szczęśliwą firmę? Co decyduje o tym, że czujemy się szczęśliwi w pracy? M.in. na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas pierwszej debaty o "szczęśliwych firmach" zorganizowanej przez "Gazetę Wyborczą"...

    10-06-2019 10:20
  • Tomasz Czoik

    Szczęśliwe firmy. Ludzie zadowoleni z pracy żyją dwa lata dłużej

    - Dopiero kilkanaście lat temu pracodawcy zaczęli sobie zdawać sprawę, że podejście do pracowników ma bardzo duże przełożenie na ich produktywność - podkreśla dr Barbara Zych.

    07-06-2019 14:37
  • Michał Frąk

    Firmy chcą być społecznie odpowiedzialne

    Aby robić biznes w sposób odpowiedzialny, wcale nie potrzeba wielkich pieniędzy. To wręcz działa odwrotnie - spojrzenie na firmę z innej perspektywy może spowodować, że zyski się zwiększą.

    26-03-2019 06:03
  • Ewa Karendys

    Turkusowa rewolucja w PKS Gdańsk-Oliwa

    Chciałbym usłyszeć kiedyś od odchodzącego na emeryturę pracownika: nic lepszego nie mogło mi się przytrafić niż praca w tej firmie - napisał Rafał Olszewski, prezes przedsiębiorstwa transportowego PKS Gdańsk-Oliwa w liście do podwładnych. A potem...

    08-01-2019 06:01
  • Rozmawiał Paweł Rutkiewicz

    Czy sztuczna inteligencja pozbawi ludzi pracy w korporacjach

    - Tam, gdzie mamy do czynienia z dużą ilością danych, a praca polega na wykonywaniu powtarzalnych czynności, można znaleźć sposób na zastąpienie człowieka jakąś formą sztucznej inteligencji - uważa dr Florian Mueller, partner w Bain & Company i...

    02-01-2019 06:02
  • Rozmawiała Ada Chojnowska

    Pracownicy oczekują biura w stylu smart

    Ma być prosto, intuicyjnie i ergonomicznie , - , smart office ma służyć nie tylko fanom nowoczesnych technologii, ale i tym postrzegającym je jako zło konieczne. Tym bardziej że takie biura budują wizerunek firmy i pomagają przyciągnąć najlepszych...

    18-12-2018 06:00
  • Rozmawiał Dariusz Gałązka

    Co nam daje CSR

    - CSR pozwala utrzymać wysoki poziom satysfakcji pracowników, a to z kolei przekłada się na ich zaangażowanie i zmniejsza rotację w przedsiębiorstwach. A w rezultacie kreuje pozytywny wizerunek pracodawcy - uważa Agnieszka Siarkiewicz.

    27-11-2018 06:00