Bozomie Saint John zależy nie tylko na wynikach marketingowych, ale również na "zmianie", realnej naprawie kultury pracy. Bozoma ze swojego pochodzenia i stylu życia stworzyła genialną markę samej siebie.

W najnowszym numerze magazynu można będzie m.in. poznać historię kobiet, które udowadniają, że bycie humanistką wcale nie wyklucza z działalności w branży nowych technologii. Grzegorz Kubera wyjaśnia czym jest FOMO (lęk przed tym, że coś nas ominie) i jak sobie z nim radzić, a Iwona Dominik pisze o tym, jak walczyć o większe pieniądze. Czytelniczki dowiedzą się również, czy to prawda, że ludzkość na potęgę głupieje, jak budować markę osobistą oraz w które gadżety warto zainwestować jesienią. W numerze pojawią się felietony m.in. Wojciecha Orlińskiego, Natalii de Barbaro, Amandy Waliszewskiej, Pauliny Młynarskiej.

Magazyn ma inspirować kobiety i pomagać w realizacji wyznaczonych celów zawodowych, bez straty dla życia osobistego. Pierwsze numery zostały entuzjastycznie przyjęte zarówno przez ekspertów, jak i czytelników. Wydanie dostarcza praktycznych informacji o pracy, pasji, życiu, psychologii, nauce i technologiach. Tytuł to odpowiedź na potrzeby czytelniczek oraz trendy, jakie wyznacza rynek.


Magazyn „Wysokie Obcasy Praca" dostępny jest w punktach sprzedaży prasy w cenie 11,99 zł (w tym 8% VAT). Można go również pobrać w aplikacji Wysokie Obcasy Extra, a także kupić na Kulturalnysklep.pl i w formie cyfrowej - na Publio.pl