Paski „Wiadomości” są źródłem bezcennej wiedzy. Teoretycznie taki pasek to tylko tytuł materiału w głównym dzienniku TVP, w praktyce – o wiele, wiele więcej. Paski są jak drogowskaz dla widza: kto zły, kto dobry, kto szlachetny, kto zdrajca, kto kłamie, kto jest szczery.

I demaskują intencje autorów.

Paski „Wiadomości” to propagandowe miniaturki. Ale i całkiem skuteczne narzędzie propagandy XXI wieku. Takie czasy, że najpotężniejszy przywódca świata obwieszcza swoje decyzje w 140 znakach na Twitterze.

Szymon, mamy cię! Agnieszka Kublik wkręciła Majewskiego tak, że trudno było mu uwierzyć

...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.