Serwis ogłoszeniowy OLX przygotował kampanię reklamową, która nie tyle zachwala jego właściwości, ile zwraca uwagę na zachowania niektórych użytkowników utrudniające innym życie. Robi to w sposób równie zabawny co stanowczy. Aktor Janusz Chabior, wykorzystując magiczne właściwości swej ponurej, acz budzącej zaufanie facjaty i równie uroczego głosu, napomina wulgarnego Darka i nieuczciwą Sylwię. Do swojej matki też byś się tak odezwał? Z łatwowiernym, pełnym empatii chłopcem, który zbiera na rower, też negocjowałabyś, używając kłamliwych argumentów? Obie reklamy – w sumie będzie ich siedem – kończy to samo hasło: „W internecie bądź sobą, chyba że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym”.

Niestety, obawiam się, że ta kampania nie zadziała, bo nikt przecież nie chce zobaczyć w sobie Darka czy Sylwii. To inni są źli. Ja? Ja tylko dbam o swój interes w tym okrutnym świecie. Wszedłem między wrony, więc kraczę tka jak one…

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej