Okładkę dzień przed premierą pokazał na swoim Facebooku „Vogue Polska”. Wielu internautów skrytykowało wybór kadru („Czy ten kiepski kadr wybraliście, by wprawić ludzi w zakłopotanie?”), perspektywę („dlaczego PKiN wygląda, jakby miał się zaraz przewrócić? A może to właśnie ukryte znaczenie"), a nawet ukazanie „komunistycznych symboli” („Polska to bardzo?barwny i?różnorodny kraj, a ludzie w nim mieszkający to nie tylko?szarość i przeszłość”).?

Gdy jedni krytykowali, a inni chwalili okładkowe zdjęcie, ktoś napisał, że Polacy po zdobyciu specjalizacji z alpinizmu wysokogórskiego przerzucili się na znawstwo w ocenie artystycznych fotografii...

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej