Sąd apelacyjny podtrzymał dziś wyrok Sądu Okręgowego w Gliwicach. We wtorek nakazał on TVP Info sprostowanie informacji, że Borys Budka kłamał na temat ceny leku Valcyte.

TVP Info w ciągu 24 godzin musi opublikować sprostowanie dwa razy - przed godziną 21.30 i 23 - oraz trzymać je na stronie internetowej przez siedem dni.

Chodziło o sytuację z przedwyborczej debaty w TVP. Poseł PO pokazał w niej paragon z apteki Słoneczko w Łowiczu: „Służba zdrowia jest w zapaści. Chyba każdy z nas ma w rodzinie kogoś, kto choruje na chorobę onkologiczną.

Wyczerpałeś już limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu

Bądź na bieżąco - kup cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych
i wszystkich magazynów Wyborczej