Stowarzyszenie dziennikarzy od 27 września bacznie przyglądało się głównemu wydaniu „Wiadomości” TVP oraz porównawczo „Wydarzeniom” Polsatu i „Faktom” TVN. Monitorowano też programy informacyjne Polskiego Radia (Jedynki i Trójki).

Agitacja polityczna "Wiadomości"

Towarzystwo Dziennikarskie twierdzi, że główny program informacyjny TVP nie spełniał w okresie kampanii wyborczej wymogów art. 21.1 ustawy o radiofonii i telewizji nakazujących, by programy telewizji publicznej charakteryzowały się „pluralizmem, bezstronnością, wyważeniem i niezależnością”.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej