Przemysław Radzik – jeden z głównych rzeczników dyscyplinarnych sędziów w kraju – chce pozwać wydawcę „Gazety Wyborczej”, Agorę SA, a także spółkę TVN, właściciela stacji TVN i TVN 24. Już teraz oczekuje, że sąd uciszy media, które napisały o nim w kontekście afery hejterskiej.

Do Sądu Okręgowego w Warszawie wpłynęły wnioski o zabezpieczenie, które ma obowiązywać na czas procesów. Jeśli sąd je uwzględni, media nie będą mogły pisać m.in. o przynależności Radzika do grup zajmujących się hejtowaniem sędziów.

Wyczerpałeś już limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu

Bądź na bieżąco - kup cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych
i wszystkich magazynów Wyborczej