Jak wynika z badania KANTAR dla „Gazety Wyborczej”, Gazeta.pl i TOK FM, film Sekielskich - ujawniający nowe przypadki pedofilii wśród księży - widziało (w całości lub fragmentach) 45 proc. Polek i Polaków powyżej 18. roku życia. Dodatkowe 47 proc. filmu nie widziało, ale o nim słyszało. W elektoratach KE i Wiosny film widziało po 68 proc., w PiS – tylko 33 proc. Ale nawet wśród wyborców partii Kaczyńskiego nie słyszało o nim zaledwie 6 proc. 

Film miał porównywalną oglądalność na wsiach, w mniejszych i większych miastach i we wszystkich grupach wiekowych – poza Polkami i Polakami po 60. roku życia, w tej grupie obejrzało go tylko 36 proc. 

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej